Dus dan aannemen dat het dan wel oke is....helaas

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. We zitten nu druk met de verhuizing dus het schikt nu even niet. 

maar mocht je eens in de buurt zijn ben je welkom. Tuurlijk kan ieder paard gereden worden op een trens . Ik heb niet gezegt dat dit niet zo is. En ik heb ook al zat paarden op een trens gereden. Gaat allemaal prima. Maar dit is een lastig paard, 15 jaar vereden ( lees altijd op de kop moeten lopen en keihard in de mond ) en heb wat veulens gebaart. Ontzettend veel stelling als ik rijd. En ik denk dat jullie een beetje het beeld hebben dat wanneer iets mij niet op de normale manier lukt dat ik naar alle voormogelijke hulpmiddelen neig. Als je dan toch bij mij bent (:+) zal ik laten zien dat ik heel normaal kan rijden op een trensje op een ander paard. 

runningkawa schreef:toch tijd dat die mensen eens gaan babbelen met een scheikunde leraar
Maar ze verkopen liever, anders gaat de klant het elders wel halen
koperen rollen bit werkt precies zo;
http://www.techna.nl/Begrippen/Volta/ha ... tterij.htm
. En wat denk je ? Ik voelde geen schok, geen prikkeling, niks ! Alleen wat koud metaal... Ik vond het zelfs eerder een fijn gevoel dat een pijnlijk/onprettig gevoel. Ik voelde écht geen schok/prikkeling...
PollyB schreef:Gelukkig ben ik niet zo achterlijk om er mee te starten