Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mizora schreef:Springschoenen beschermen de kroonrand en voorkomen aftrappen van ijzers. Als je simpele rubberen heb en je paard krijgt er geen schuurwondjes van dan zijn er eigenlijk geen nadelen, het is de veiligste bescherming die er eigenlijk is.
BE_GENTLE schreef:met een springschoen heb je hier veel minder last van en kan je toch altijd wel om doen met of zonder zand..
net zo erg als peesjes....
(zon ding waar je mee kampeert ja.)
Ik ga wel springschoenen kopen denk ik, heb laatst hele leuke kleurtjes + mooie prijsjes gezien
. Biepje schreef:Omdat toppaarden nu eenmaal wat hoger in het bloed staan en ietwat meer kosten.
Wat een paard niet aan hoeft in een dressuurproef heeft het ook niet nodig.
lotjj92 schreef:Biepje schreef:Omdat toppaarden nu eenmaal wat hoger in het bloed staan en ietwat meer kosten.
wat een onzin, dus omdat mijn paard goedkoper is dan het paard van anky, moet ik geen springschoenen omdoen omdat een goedkoper paard maar sterk moet zijn
Biepje schreef:Omdat toppaarden nu eenmaal wat hoger in het bloed staan en ietwat meer kosten.