Nog meer mensen die met Pessoa bit rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Re: Nog meer mensen die met Pessoa bit rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-08 20:30

Ik had maandag les, mijn paard probeerde steeds zijn mond open te doen, ik de dag daarna naar de winkel om te vragen of ze ook dubbelgebroken pessoa bitten hadden, zei die vrouw: die bestaan niet, die zijn dan juist zachter, dan kan je net zogoed met een enkelgebroken bustrens rijden, maar iemand op de manege die zei dat een dubbelgebroken pessoa bit juist scherper is! ik weet het niet meer, maar ik rijd mijn paard niet meer met dat enkelgebroken pessoa bit, als ze steeds dr mond open probeert te doen. Ik kon m ook niet meer ruilen... Dan maar weer trug naar mijn dubbelgebroken watertrens.. Jullie hebben me half overtuigd hoor Knipoog

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-08 20:33

ik rijd er heel afentoe mee, gewoon omdat ze niet reageert op haar bit, ze wil zoooo graag rennen.. maar ze is nog zo jong dus wil het eigenlijk liever niet Knipoog rij normaal met een enkelgebroken heel dik bitje

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-08 13:58

QualityLover schreef:
Ik had maandag les, mijn paard probeerde steeds zijn mond open te doen, ik de dag daarna naar de winkel om te vragen of ze ook dubbelgebroken pessoa bitten hadden, zei die vrouw: die bestaan niet, die zijn dan juist zachter, dan kan je net zogoed met een enkelgebroken bustrens rijden, maar iemand op de manege die zei dat een dubbelgebroken pessoa bit juist scherper is! ik weet het niet meer, maar ik rijd mijn paard niet meer met dat enkelgebroken pessoa bit, als ze steeds dr mond open probeert te doen. Ik kon m ook niet meer ruilen... Dan maar weer trug naar mijn dubbelgebroken watertrens.. Jullie hebben me half overtuigd hoor Knipoog

das toch al positief dat je half overtuigd bent. Gewoon dooroefenen met dat dubbelgebroken bit. Niks komt vanzelf.
Pessoabit bestaat wel dubbelgebroken btw, en bewijst weer dat ze zo'n bitten gewoon gebruiken om hun paard in te houden. Triest!