ik heb nog een ander rondgenaaid hoofdstel met een gewone frontriem eraan, dus ik heb wel een beetje een idee...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Met mijn nieuwe frontriem, dat elastiekje is echt overbodig.
harnessmaker schreef:hoe klein wil je je ieniemienie passantje hebben? Ik weet wel een leuke ruil!
bij de rondgenaaide kopstukken van LJ zit er ook zo'n passant aan de frontriem.
Oakland1990 schreef:Oh in je onderschrift, nouvel. Is dat je beoogde hoofdstel? Het lijkt wel of de sperriem een hele andere kleur heeft?
De mijne stond strakker. Zonde dat het zo verschilt in kleur, nu lijkt het een beetje of je 2 kleuren hebt, wat ook aan de foto kan liggen. Oakland1990 schreef:Jouw frontriem is dus helemaal niet kleinDe mijne stond strakker. Zonde dat het zo verschilt in kleur, nu lijkt het een beetje of je 2 kleuren hebt, wat ook aan de foto kan liggen.

, laat ik daar nu heel benieuwd naar zijn
Flower schreef:Missie frontriem eraf halen is dus gelukt
Maar er is nog niet gesproken over bruine gedeelde frontriempjes, laat ik daar nu heel benieuwd naar zijn

tientjeh schreef:ik heb mn hoofdstel ook binnen. Hij past helemaal perfect. Nu dus ook nog op zoek naar een bruine frontriem met gouden tinten.