Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
angelax schreef:is dat niet de pagony diamond ofzoiets?
angelax schreef:ik weet niet echt of hij smal/breed is bij zijn schoft
Silence schreef:Ik ga inderdaad ook eens goed denken over een zin die iemand eerder zei, of jij wel paardwaardig bent.![]()
Je eigen paardje verdiend gewoon het allerbeste, want hij is afhankelijk van jou.
En dan vind ik bezuingen op dingen die zo belangrijk zijn gewoon schandalig.!!!
Hoe voel jij je als je een uur met schoenen moet lopen die voor geen meter passen, ook behoorlijk beroerd is het niet.....
En dat je ouders erop willen bezuinigen, omdat het geld er niet is.
Wat als je paardje morgen koliek krijgt, laat je hem dan ook maar liggen tot hij het opgeeft omdat het geld er niet voor is?
Als je aan een paard begint, weet je dat er zulke kosten bij horen. Je ouders horen dat helemaal te weten.
Dus ik vind dat je echt een zadelmaker moet laten komen.
En als je paardje stil moet staan tot het weer beter weer wordt, zou ik dan pas gaan kijken want als je dan weer gaat rijden kan de bespiering helemaal veranderen en heb je misschien niks aan het zadel wat je nu zou kopen.
Maar wanneer je het ook gaat doen, doe het samen met iemand die er verstand van heeft.
En kijk dan even niet naar het geld, maar het welzijn van je paardje.
Sim0ne schreef:De Pagony Haflinger is te koop bij Divoza, kost geloof ik 465 euro
Snoevie schreef:divoza heeft ook een passervice
angelax schreef:ja.
lukt mij niet helemaal hier in de buurt:$:P
maar zadelmaker of dat gaat lukken denk het eerlijk gezegd niet, denk dat het misschien zo'n pagony zadel word of hh met verwisselbare boom?