Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Duhelo schreef:het is geloof ik een cm of 3-4 dik, en erg stug...
plus dat je voor de uitsparing, en achter de uitsparing wel een deel hebt over de ruggegraat, bij een boomloos zadel kan dit imo geen kwaad daar er enkel druk is waar je zit, maar een boomzadel zal het dekje min of meer naar beneden drukken, waardoor er denk ik wel druk kan ontstaan op die stukken over de ruggegraat, of ben ik mis?
zijn er nou al echt ervaringen met dit dekje?
Marieke_xXx schreef:Mijn eerste reactie was.. Als je al zo iets moet gaan verzinnen kun je beter een passend zadel kopen!
Janientje schreef:Zoals al gezegd is: als je aan dit soort dingen moet beginnen, kan je beter geld investeren in een passend zadel!
Als je zadel goed past, waarom dan extra dikke dekjes eronder leggen, die dan de druk beter verdelen? Een goed zadel verdeelt (als het goed is...)de druk al.
Urielle schreef:Die steunen lijken me eigenlijk te drukken. Een zadeldek hoort niet te schuiven.
Ben benieuwd naar ervaringen.
Silence schreef:Nou lees ik hier veel reacties, over een passend zadel kopen als je aan zulke dikke dekjes gaat beginnen.
Maar wat is dan jullie mening over de Anky pads? Die heb ik vast gehad, maar die vind ik nou ook niet bepaald dun hoor.
Sash schreef:Silence schreef:Nou lees ik hier veel reacties, over een passend zadel kopen als je aan zulke dikke dekjes gaat beginnen.
Maar wat is dan jullie mening over de Anky pads? Die heb ik vast gehad, maar die vind ik nou ook niet bepaald dun hoor.
dat is inderdaad wel waar, maar als je het anky dekje met dit dekje vergelijkt dan is deze veeel stugger en dikker. de anky is een stuk soepeler