Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Oakland1990 schreef:Als je onderlappen gebruikt heb je voldoende circulatie, en ja mijn paardje zijn benen zijn warmer met bandage dan zonder. Maar je kan er geen ei op bakken hoor! En hij loopt al heel zijn werkleven met bandages (al dan niet met onderlap) en hij mankeert niks, helemaal niks. En onder mijn peesjes gaat zand zitten waardoor de huid stuk gaat, en zonder riskeer ik niet wegens aantikken bij heethoofdig gedoe. Dus voor mij bandages en daarna goed koelen en lang genoeg uitstappen.
Joscaa schreef:Heb het al een andere keer gehoord, en heb toen gevoeld hoe warm de pezen waren toen ik ze eraf gehaald had, en ik moet eerlijk zeggen; het viel reuze mee!!
Oakland1990 schreef:Als je onderlappen gebruikt heb je voldoende circulatie, en ja mijn paardje zijn benen zijn warmer met bandage dan zonder. Maar je kan er geen ei op bakken hoor! En hij loopt al heel zijn werkleven met bandages (al dan niet met onderlap) en hij mankeert niks, helemaal niks. En onder mijn peesjes gaat zand zitten waardoor de huid stuk gaat, en zonder riskeer ik niet wegens aantikken bij heethoofdig gedoe. Dus voor mij bandages en daarna goed koelen en lang genoeg uitstappen.
Uums schreef:Dit is een gerecycled artikel van Bit, want dit is al jaren bekend en heeft in de eerste jaargang ook al eens in Bit gestaan
am_vanes schreef:Dus als ik onderlappen gebruik wordt het minder warmhoe kan dat dan? je zwachteld er toch omheen?
Verder gebruik ik eigenlijk altijd bandages in combinatie met een dekje ( setje )....
Soet schreef:Uums schreef:Dit is een gerecycled artikel van Bit, want dit is al jaren bekend en heeft in de eerste jaargang ook al eens in Bit gestaan
Maar doet dat er toe? Hoe oud het artikel is, of waar het al gestaan heeft? Dat is ook niet de vraag van de TS. De TS probeert een discussie aan te snijden.
annepanne schreef:Maar in elke discussie over dit onderwerp zie je ook weer mensen die zichzelf totaal goed pratenJammer want het gaat niet om de mooi maar of het functioneel is. Soms is het kiezen tussen kwaden en is er wel goed over na gedacht. Wat ik hier veel lees is gewoon doorgaan met wat je deed (en Anky rijdt er toch ook mee?).
Komt iemand met een vraag naar onderlappen in een topic waar staat dat bandages slecht zijnDan heb je het geloof ik niet echt begrepen
daniella74 schreef:Maar aan de andere kant, als mensen om welke reden dan ook toch met bandages willen rijden kun je maar beter igg goede spullen gebruiken.