Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rhodos schreef:Ik warm het bit altijd voor. Stel het vriest, dalijk vriest het bit aan zijn bekkie..
En als ik nu gewoon een lauw/warm bit in haar mond doe doet ze het nooit meer... Beetje gevoelig paardje dus
lieniminnie schreef:Ik doe hem altijd in mijn handen opwarmen, maar als die te koud zijn is onder je arm ook een goed idee
Ik heb zelf bijna dode handen als het koud is, dus echt opwarmen kan ik niet (wij hebben ook geen water oid ter beschikking). Peerd heeft nooit moeite met het koude bit
Ik denk dat ik dat ook eens ga proberen

Vlinder32 schreef:Ik vind met alles, dat het comfort voor je paard voorop moet staan ! daar mag je best wat meer tijd voor uittrekken. Paarden laten ongemak lang niet altijd zien.
xxappiexx schreef:Vlinder32 schreef:Ik vind met alles, dat het comfort voor je paard voorop moet staan ! daar mag je best wat meer tijd voor uittrekken. Paarden laten ongemak lang niet altijd zien.
Nee, mensen vergelijken paarden veel te veel met zichzelf![]()
Ik zou als paard liever een koud fris bit in m'n mond krijgen dan een lauwwarm ding dat vies smaakt omdat iemand het steeds tussen zijn handen houd enzo.
pony's zijn pony's, en geen zelfnadenkende wezens. ze gaat er heus niet dood van als ik het bit níet op warm.
_Denise_ schreef:Ik warm hem idd altijd op in m'n handen net zolang totdat het bit een beetje lauw/warmig aanvoelt. Desnoods sta ik 10 minuten over 't bit te wrijven voor het opzadelen, is wel zo fijn voor Jip
warm het zelf ook altijd even op