Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
russel schreef:Kapi_Dust schreef:Pagony Zadelonderlegger
Comfortabele zadelonderlegger met teddybont aan de onderzijde in trendy kleurstellingen.
van 24.95
nu voor € 19.95
http://divoza.com/shop/a.visit/47306dca ... ieding.jpg
Teddybont is geloof ik geen echte bont.
marlies85 schreef:Mijn bontje 'stinkt' nog steeds naar boerenbond..In die winkel hangt altijd een apart luchtje
Muzefee schreef:marlies85 schreef:Mijn bontje 'stinkt' nog steeds naar boerenbond..In die winkel hangt altijd een apart luchtje
Uhh.![]()
Weet niet waarvoor jij het bontje hebt gekocht?Hoort onder je zadel, is niet om je neus in te snuiten oid.
![]()
alies schreef:Ik heb hem voor mijn verjaardag gehad en ben er ontzettend blij mee!
Mijn zadel zit aan de voorkant niet helemaal goed volgensmij, ze krijgt er namelijk last van net iets voor de schoft, dus ik hoop dat dit wat zachter voor dr is!
dierfysio schreef:alies schreef:Ik heb hem voor mijn verjaardag gehad en ben er ontzettend blij mee!
Mijn zadel zit aan de voorkant niet helemaal goed volgensmij, ze krijgt er namelijk last van net iets voor de schoft, dus ik hoop dat dit wat zachter voor dr is!
je had beter het krantje van de welkoop even goed kunnen lezen: daar stond duidelijk bij dat bontjes een slechtpassend zadel niet ineens goed-passend maken!
sterker nog: als het al knelt zonder bontje, gata het mét twee keer zo hard knellen.
beetje kortzichtig dus van je, en ik zou als een speer een goede zadelmaker bellen om je probleem op te laten lossen. zo blesseer je je pony/paard nog!