Wit zadel!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lara_Silver

Re: Wit zadel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-07 17:33

ilsepilse schreef:
ik denk ook geverfd,of kuhnstof of iets Tong uitsteken

Wit leer bestaat daarintegen wel hoor. Knipoog

Veerle1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-07 18:02

Om eerlijk te zijn, vind ik het heel erg lelijk! ZO'n wit zadel, dat hoort niet zo., bruin is leuk bij springen, zwart is mooi bij dressuur.. n wit misschien een keer bij een show, maar het lijkt me neit praktisch en ik vind t ook niet heel denderend..
Stel je voor dat je op een wedstrijd een paard met een wit zadel zou tegen komen?!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 10:35

Ik vind het erg apart! Ik zou best in staat zijn om over te stappen op een wit zadel. Het ligt natuurlijk wel aan het type en kleur paard.

Veerle1, als het nog nooit gedaan is, wil het toch niet zeggen dat het niet hoort? Wát is normaal? Het is maar net wat de mensen gewend zijn. Mensen kennen het niet en vinden het niets. Als mensen altijd bij het oude vertrouwde blijven komt er nooit iets nieuws. Er wordt niets ontworpen en de ontwikkeling blijft stilstaan. Een stap vérder denken is best leuk, hoor. Lachen

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 11:55

kan idd geverft zijn.. of speciaal zo gemaakt..
tegenwoordig kun je alles laten maken als jemaar een beetje geld heb..
dus waarom geen witte zadel.. heb laatst ook al een knalrode gezien met allerlei versieringen!!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-07 12:17

Veerle1 schreef:
Om eerlijk te zijn, vind ik het heel erg lelijk! ZO'n wit zadel, dat hoort niet zo., bruin is leuk bij springen, zwart is mooi bij dressuur.. n wit misschien een keer bij een show, maar het lijkt me neit praktisch en ik vind t ook niet heel denderend..
Stel je voor dat je op een wedstrijd een paard met een wit zadel zou tegen komen?!

Zoals CocoChanel zegt: dus omdat jij het niet mooi vind, of raar vind hoort het niet? Rare visie, een beetje kortzichtig om eerlijk te zijn.
Er hoort helemaal geen kleur leer bij een specefiek onderdeel in de paardensport, dit is grote onzin. Als je altijd maar blijft steken bij het vertrouwde leer je nooit nieuwe dingen kennen, noch je visie te nuanceren en dit kan behoorlijk beperkend werken hoor... Knipoog

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-07 12:19

Bruin bij het springen? Laat ik nu juist een bruin met zwart dressuurzadel hebben. Ik vind bruin juist erg mooi.
Een beetje meer kleur mag best, zolang het wel netjes blijft.