er zo af. De volgende dag zit het helemaal aangekoekt Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
er zo af. De volgende dag zit het helemaal aangekoekt 

) En zo wordt je bit heerlijk smerig. Ik rijd op mn paard met een 'zilverkleurige' dubbelgebroken watertrens, die is eigenlijk altijd vies, van het draaien van de bitringen, wrijving met leer ( gevolg: zwarte bitringen
) en kwijlen wordt ie ook behoorlijk smerig van. Ziet er niet erg charmant uit, en mn pony heeft zo'n goudkleurig mondstuk met zilveren bitringen, mondstuk ziet er minder vies uit, zie je pas na paar keer rijden, maar die kwijlt m ook altijd onder. Spoel eigenlijk altijd af, t lijkt mij ook niet fijn om iets in mn mond te hebben met opgedroogde mss wel scherpe ( mond is toch gevoelig ) stukjes. Alleen op wedstrijd ofzo kan t niet altijd.. Dus dan sla ik een keertje over

Axel_Clauw schreef:Ik doe het wel altijd.
Je wilt zelf toch ook niet eten met een vork waarmee je gister ook je avondeten mee gegeten hebt?
Curly85 schreef:Axel_Clauw schreef:Ik doe het wel altijd.
Je wilt zelf toch ook niet eten met een vork waarmee je gister ook je avondeten mee gegeten hebt?
scheelt wel afwas hahaha
xsimone schreef:Ik heb ook altijd geleerd dat je hem moet schoonmaken na het rijden, alles ik vergeet het nogal vaak!