aerdenhout1 schreef:De trend waar ik me dood aan erger, zijn de mexicaanse neusriemen die zo mogelijk IN de ogen van het paard worden getrokken! Staat zo leuk zeggen ze dan....voelt ook zo plezierig voor je paard! En inderdaad...bandage's...geeft niet, maar leer dan wel om ze ook goed om te doen, anders is het niet zo fijn voor je paard!
Ik heb ook eerst 2 dagen meegekeken bij oude instructie hoe ze om moesten en daarna bleef zij ze controleren. Nu komen de kinders wel eens naar mij toe of ik ze het wil leren. Maar dat vind ik een beetje eng, ik ben er niet zoals die instructie elke dag bij..
Even ander soort trend. Bij mijn pony moeten we als hij een dik been heeft of een wondje(krijgt héél snel dikke benen) klei erop doen, niet op het wondje natuurlijk, en daarover heen verband. DA heeft het voorgedaan hoe het moet en nu staat hij dus wel eens zo op stal.
Ineens zie je veel meer mensen die paarden insmeren met klei en dan met bandages opstal zetten..
Terwijl we het bij die van mij doen omdat hij van 1 schaafplekje een week een olifantenpoot kan hebben