Maar ik ga nu kijken voor een nieuwe, heb laatst zo'n casco gepast... Hemels

Maar ik rij met omdat ik persoonlijk vind dat het risico dat je loopt zonder cap nooit op kan wegen tegen even wat relatief ongemak.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyrtheJ schreef:Skitter schreef:Maar die hond of auto (bv!!) wat in een keer voor je paard vliegt zie je natuurlijk niet aankomen he.. En als je paard dan in paniek raakt.... Dan zit je.
Zoiets kun je niet van te voren weten.
Klopt, je kunt niet alles vantevoren weten. Maar moet ook nog een beetje kunnen leven.... Mn paard raakt eigenlijk nooit in paniek, sorry, heb daar gewoon geen angst voor. Als het mijn tijd is om dood te gaan, gebeurd dat toch wel. Ik geloof niet zo in toeval.
En ja, dat is waarschijnlijk heel erg naief.
stef schreef:zucht... ja, ik heb het verhaal van barmat gelezen, eerder al...
Met alle respect voor barmat, moet iedereen nu met haar verhaal gaan zwaaien? Ze is niet de eerste, en zal niet de laatste zijn, en had zelfs met cap kunnen gebeuren
Barmat schreef:stef schreef:zucht... ja, ik heb het verhaal van barmat gelezen, eerder al...
Met alle respect voor barmat, moet iedereen nu met haar verhaal gaan zwaaien? Ze is niet de eerste, en zal niet de laatste zijn, en had zelfs met cap kunnen gebeuren
Daar ben ik het dus NIET mee eens
100% zekerheid heb je nooit, maar ik ben er van overtuigd geweest dat het dragen van een cap hersenletsel had voorkomen ja.
Maar als jij dat niet wilt zien.... misschien moet je het dan gewoon maar eens voelen.
Want dat vraag ik mij nu echt oprecht af... stel je nu eens voor dat je valt... en jou overkomt hetzelfde als mij, wat vind je dan van jezelf? Interesseert het je dan nog steeds geen bal? Doe je dan nog steeds zo laks?
Echt, van mij mag je zonder cap rijden zoveel je wilt, ik maak me er niet druk om. Maar gezien het feit dat je gewoon (naar eigen zeggen) te lam bent om een cap op te doen en je daar ook niet voor schaamt om het te zeggen, vraag ik mij werkelijk af, hoe je zou reageren als je met je kin een karretje zou moeten besturen, wetende dat het dragen van een cap dat had kunnen voorkomen.
Ben ik echt benieuwd naar
Barmat schreef:stef schreef:zucht... ja, ik heb het verhaal van barmat gelezen, eerder al...
Daar ben ik het dus NIET mee eens
100% zekerheid heb je nooit, maar ik ben er van overtuigd geweest dat het dragen van een cap hersenletsel had voorkomen ja.
Maar als jij dat niet wilt zien.... misschien moet je het dan gewoon maar eens voelen.
Want dat vraag ik mij nu echt oprecht af... stel je nu eens voor dat je valt... en jou overkomt hetzelfde als mij, wat vind je dan van jezelf? Interesseert het je dan nog steeds geen bal? Doe je dan nog steeds zo laks?
Echt, van mij mag je zonder cap rijden zoveel je wilt, ik maak me er niet druk om. Maar gezien het feit dat je gewoon (naar eigen zeggen) te lam bent om een cap op te doen en je daar ook niet voor schaamt om het te zeggen, vraag ik mij werkelijk af, hoe je zou reageren als je met je kin een karretje zou moeten besturen, wetende dat het dragen van een cap dat had kunnen voorkomen.
Ben ik echt benieuwd naar
Renee__ schreef:Dat klopt wel maar als jij met je kin een karretje moet besturen heb jij er toch ook te luchtig over gedacht.
(Of heb ik nu jou verhaal gemist?)
karuna schreef:
MyrtheJ schreef:Dat is helemaal niet arrogant bedoelt hoor, van dan overkomt me wat.....