Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blessiej schreef:ik heb 3 shets en op alle 3 de shets licht een zadel van zadelmarkt.. ik heb 2 15 inch en 1x een 16 inch maar ze liggen super en heb er geen last van!
germie schreef:1 stockzadel gekocht, de duurste in 2002: 270 euro. Fijn zadel, echt goed leer en recht. Pastte op vrij veel paarden.
UpDate_ schreef:kieffer heeft de singestoten niet bevestigd met spijkers.....wat zm wel heeft
UpDate_ schreef:Silence schreef:Misschien toch niet alleen maar scheve zadels?
ze zullen echt niet allemaal scheef zijn, maar ze zijn bijna allemaal wel veels te hard opgevuld ( ga maar eens na een zadelmarkt winkel en voel maar eens) en de singelstoten zijn bevestigd met spijkers ;( Nee zadelmarktzadels zijn echt troep.....zoiets leg ik nooit meer op mijn paard.......
als je een x de kans krijgt, sloop het zadel, dan zul je nog heel erg gaan schrikken....
roxiie schreef:UpDate_ schreef:kieffer heeft de singestoten niet bevestigd met spijkers.....wat zm wel heeft
Kieffer heeft dat ook, vrijwel alle zadels hebben dat.
Sloop maar eens een kieffer of een ander "duur" zadel en je zult versteld staan wat ook daar allemaal uitkomt en inzit.
Ik zeg niet dat het topzadels zijn en er zal uiteraard prut spul bij zitten maar je moet niet alles over een kam gaan scheren.