Creme 3 in 1 beenscherming

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

db1

Re: Creme 3 in 1 beenscherming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 14:06

foxy80 schreef:
even met Mattes gebeld
klittenband alleen in donkerbruin of zwart
ik vrees dat we weer even bij af zijn dames
probeer anders INDRA nog even

Wat zonde zeg, als de sluiting ook creme was geweest had ik wel intresse gehad maar dit is niet zo heel mooi, creme met zwart, jammer.... Toch nog maar verder zoeken dus wordt er helemaal gek van, en ik ga indra nog maar eens bellen/mailen of het daar echt niet meer mogelijk is. Mss worden ze wel zo gek van me dat ze weer creme gaan produceren Clown

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:10

je kunt eens kijken voor Classic Equine Legacy beschermers...
die heb ik ook altijd gebruikt en ik zweer erbij!

deze zijn in verschillende kleuren te krijgen...
Laatst bijgewerkt door Liezel1 op 03-08-07 14:12, in het totaal 1 keer bewerkt

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:11

GROOT NIEUWS

Heb net met Indra in Ulvenhout gebeld en daar vertelden ze me dat het wit NOOIT wit wit is want neopreen kan je niet eens wit kleuren
dat verkleurt blijkbaar telkens een beetje naar ... OFF WHITE (zei die man echt zo)
dus laat de bestelling via hipponet maar komen dames
welke maat wensen jullie?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:12

db1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 14:38

foxy80 schreef:
GROOT NIEUWS

Heb net met Indra in Ulvenhout gebeld en daar vertelden ze me dat het wit NOOIT wit wit is want neopreen kan je niet eens wit kleuren
dat verkleurt blijkbaar telkens een beetje naar ... OFF WHITE (zei die man echt zo)

Heb je die dingen toevallig nu al liggen in het wit? Als je ze hebt en je kunt er een eurostar of anky shabrak bijhouden of een pikeur broek of roekl handschoenen of nilette plastron, jaja, heb nogal wat eisen Haha! En het komt redelijk overeen dan krijg je vandaag van mij nog een bestelling!!

db1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 14:39

Liezel1 schreef:
http://www.barrelracer.com/Merchant2/me ... y_Code=500 hier hebben ze verschillende... ik weet dat Cornelie hier op Bokt van justwestern.nl ze voorheem ook kon leveren.. ik heb de "witte" maar ze zijn echt niet spierwit... meer creme...

Heb je toevallig een foto van jou "witte" beschermers?

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:52

die heb ik helaas niet nee...
de beschermers liggen bij mijn ouders, en die wonen 250- km verderop, haha

ik ben nog eens gaan zoeken op internet en de nieuwe die ze daar op de foto hebben staan, zijn wel weer spierwit....

zou het dan misschien toch aan mijn manier van wassen liggen?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:59

nee vossie helaas niet op stock
we kunnen ze wel voor je bestellen onder de niet goed/geld terug regeling (zie onze site), dan heb je ze zelf in handen gehad en bij elk kledingsstuk kunnen houden uit je kast Haha!
als ze niet goed zijn, stuur je ze terug (kost dan wel een paar euries) en dan krijg je zonder probleem je geld terug

enig probleem: bestellen doe je best voor half augustus, dan gaat Hipponet op vakantie
levertijd van Indra 2 tot 3 weken
Op 3 september kunnen we ze dan naar je doorsturen.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 18:40

Ik ben vandaag bij het Drunens Ruiterhuis geweest. Daar hadden ze twee paar Indra beschermers in een crème kleur liggen. Maat M. Heb er nog aan gedacht om ze even langs een crème rijbroek te hangen, maar had uiteindelijk geen tijd meer, sorry. Ze waren in ieder geval zéker NIET wit, ze lagen namelijk naast een stel witte Indra's en dat was een duidelijk kleur verschil.

simone_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:23

maat m heb ik niks aan das te klein.
Maar was het niet beige / groen achtig ?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 20:25

Jij misschien niet, maar de TS misschien wel....

Ze waren zéker niet beige en al helemaal niet groen

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:06

foxy80 schreef:
GROOT NIEUWS

Dat zeg ik nu de hele tijd al Slapen Er komen echter wel echte witte aan, nieuw materiaal.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:08

Vandaag heb ik anders echte witte Indra beschermers in de winkel gezien.... die waren niet off white

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:14

Aimee schreef:
Vandaag heb ik anders echte witte Indra beschermers in de winkel gezien.... die waren niet off white

Schrijf ik ook net.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:16

Verward

Jij bevestigt dat Indra beschermers nooit echt wit zijn, maar verkleuren naar off white. Echter komen er binnen kort nieuwe, die wel echt wit zijn.

Dat is iets anders dan wat ik vandaag in de winkel heb gezien.
Namelijk een stel witte en een stel crème kleurige.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:20

Nikka schreef:
De creme van Indra worden uit de handel genomen omdat men in Nederland wit wil. De creme gaan naareen ander land omdat ze ze daar wel willen. Volgens mij heeft Indra ze dus nog wel gewoon.

Het kan dus heel goed zijn dat jouw ruitersport zaak de oude nog heeft maar ook een nieuwe zending heeft. Die creme (off white) doen het niet goed hier.
Ik had de oude gekocht (off white) maar die pasten niet. Ze zeiden toen al dat er nieuwe witte gaan komen en daar besloot ik op te wachten.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:27

@TS, Hallo, ik weet niet WAAR in Gelderland je woont, maar bij HeJa in Garderen hebben ze een uitgebreide collectie INDRA 3-in-1 beschermers. Misschien ook wel jouw creme??
www.hejaruitersport.nl
Even bellen maandag! succes! Lachen

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:29

Vijf jaar geleden gebruikte ik al een set echte witte Indra beschermers én een set crème kleurige.....

Kan best dat de crème nu moeilijk verkrijgbaar is of uit de handel genomen wordt, maar er liggen dus twee paar in Drunen.

jen_james

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 22:30

heej je heb van eskadron alround peesbeschrermers zitten oo helenmaal om de benen heen zijn ok in het creme zwart en wit... bij het ruiter huis in den haag en bij van rijs in zevenhuise heb k ze gezien groetjes

db1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 10:38

Aimee schreef:
Ik ben vandaag bij het Drunens Ruiterhuis geweest. Daar hadden ze twee paar Indra beschermers in een crème kleur liggen. Maat M. Heb er nog aan gedacht om ze even langs een crème rijbroek te hangen, maar had uiteindelijk geen tijd meer, sorry. Ze waren in ieder geval zéker NIET wit, ze lagen namelijk naast een stel witte Indra's en dat was een duidelijk kleur verschil.

Was dat een set voor de voor en de achterbenen? Wil je me dat laten weten, kan altijd proberen of ze passen......

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 14:03

vossie schreef:
Was dat een set voor de voor en de achterbenen? Wil je me dat laten weten, kan altijd proberen of ze passen......

Dat weet ik niet.
Ik was op zoek naar bruine springschoenen ( Clown ) en zag die dingen liggen, daarbij moest ik aan jou denken Lachen Aangezien ik zelf echter geen neopreen beschermers voor mijn paard wil, ben ik eerst op zoek gegaan naar waar ik voor kwam en vervolgens had ik helaas geen tijd meer om de Indra's nader te inspecteren. Morgen even bellen naar Drunen's ruiterhuis, dan kunnen ze even voor je kijken.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-07 19:29

Heb je inmiddels al creme beschermers gevonden?