Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sence schreef:Bedankt voor je advies Malibu! Ik ga ook zeker de tijd nemenNu wil ik ook direct een perfect zadel! Wat een mazzel had jij, met die korting!
KiMmK schreef:Ik rij op een Kieffer wien extra zadel, zeer fijn zadel zit lekker, Erg goed en fijne ligging van je benen, ik vind hem niet te diep zitten. Nieuw kost die helaas wel: 1380 euro maar tweedehans zal die vast en zeker wel onder de 1000 euro komen
Succes verder met het zoeken!
Sence schreef:Hmm, mijne heeft een hoge kont, hoge schoft, bol buikje beetje, beetje rondgeribt zeg maar.. En is smal rond de schoft
#Ymke# schreef:2e hands kan je met een budget van 1000,- héél veel vinden
Sence schreef:FunkyMistiC; Bosgra ken ik inderdaadAlleen het merk zadel, dat niet. Zal even rond kijken voor het merk.
jojo23 schreef:Ik heb laats ook een passier geprobeert,heerlijk zadel maar maakte me eigelijk niet veel uit een rosnner of een passier...de prijs zal wel uitmaken![]()
Weet iemand ook wel type rosnner je het beste kunt nemen ,moet wel brede kussen achter hebben.
Sence schreef:FunkyMistiC; Bosgra ken ik inderdaadAlleen het merk zadel, dat niet. Zal even rond kijken voor het merk.