Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
riekSter schreef:Het ligt er ook aan welke wintec he
Mijn ervaringen:
- Wintec 2000 -> slecht
- Wintec 500 -> slecht
- Wintec 500 dr. -> super!
- Wintec pro dr. -> heel slecht!
- Wintec Isabelle Werth -> super!
Ik vind dat de wintec pro dr. een te platte zit heeft en de kniewrongen zijn niet lekker. Het spul van de wintec 200 en 500 is heel lekker maar ik vind de vorm van het zadel niet lekker zitten. De wintec 500 dr. zit heel lekker, lekker spul alleen had de zitting iets dieper mogen zijn. De wintec isabelle werth vind ik gewoon super. Lekkere zit, kniewrongen en het spul is handig.
BeLoVeD schreef:Hier wordt gevraagd om je eigen mening niet om de mening van een ander mensen. Dus dingen zeggen als "het schijnt dat je leren laarzen er door aan gort gaan" of "het schijnt dat ze heel snel slijten" heeft totaal geen nut. Dat is van horen zeggen en hoeft dus echt niet waar te zijn:)
Girlgamer schreef:Ik heb nu een Wintec 500 dressuur. Puur om mijn jonge Haflinger mee in te rijden en omdat je er de boom dus van verwisselen. Uiteindelijk wil ik wel een leren zadel.
Marjolein_18 schreef:Ik ben straks ook van plan om een wintec aan te schaffen. Hoe vinden jullie de wintec 500 dressuur zitten?
Marjolein_18 schreef:Ik ben straks ook van plan om een wintec aan te schaffen. Hoe vinden jullie de wintec 500 dressuur zitten?