Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
love__oliver schreef:Ik heb beide versies gezien en over beide info gehad.
Vind zelfs dat 2e versie dus niet de 'pessoa' versie maar de 'anky' versie zelfs nog sneller lelijk wordt doordat deze van nog teerder leer is gemaakt.
Netje schreef:Ben toch echt benieuwd waar je dat op baseert; je hebt het toch niet zelf?? Hoeveel heb je er gezien dan? Of ga je alleen op verhalen af of op de 'info' die je gekregen hebt. Er is niks mis met de kwaliteit leer en het is zeker niet teer. Ik zie hier om me heen genoeg andere merken en soorten zadels om te kunnen vergelijken....
VIPPIEKIPPIE schreef:Het leer enz. schijnt heel slecht te zijn. de zadelverkoper en de zadelmaker hebben het afgeraden, dan weet ik genoeg
karin_gracia schreef:Ik denk niet dat mensen die geen anky zadel hebben er niks negatiefs over mogen zeggen.. Stel dat dit topic alleen maar gevuld werd met positieve berichten van "ankyzadel-bezitters".. Dat kan erg misleidend zijn, en kan ervoor zorgen dat je je niet meer op een objectieve manier op het zadel kan focussen.
Ik vind het goed dat er mensen zijn die aangeven gehoord te hebben over belangrijke dingen als slechte leerkwaliteit ed. Dit kan er ook toe leiden dat je een betere keuze kunt maken tússen de verschillende anky-zadels, nietwaar?
anita schreef:Klopt de meeste ruiterzaken vermelden dit maar wel raar op dit moment zijn de anky zadel
bij 3 ruiterzaken uitverkocht en wachten ze allemaal op de nieuwe bestelling. Ik zoek een 17,5 inch medium boom en die zijn uitverkocht bij:Divoza, Drunnensruiterhuis en bij Ooteman.
Als de zadels zo slecht waren waarom zijn ze dan overal uitverkocht?
anita schreef:Klopt de meeste ruiterzaken vermelden dit maar wel raar op dit moment zijn de anky zadel
bij 3 ruiterzaken uitverkocht en wachten ze allemaal op de nieuwe bestelling. Ik zoek een 17,5 inch medium boom en die zijn uitverkocht bij:Divoza, Drunnensruiterhuis en bij Ooteman.
Als de zadels zo slecht waren waarom zijn ze dan overal uitverkocht?