Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mriinaa schreef:
deze kast heb ik. Alleen bij mij zit er nu nog 1 zadelsteun in (2e komt er binnenkort). Op zich is het een fijne, grote kast, maar ik heb te veel spullen, waardoor hij uitpuilt![]()
Maar er kan wel veel in.
mriinaa schreef:
deze kast heb ik. Alleen bij mij zit er nu nog 1 zadelsteun in (2e komt er binnenkort). Op zich is het een fijne, grote kast, maar ik heb te veel spullen, waardoor hij uitpuilt![]()
Maar er kan wel veel in.
lotteluvah schreef:Deze heb ik ook!
Alleen hij is al weer bijna te klein
Piaffe schreef:Ik heb ook zo'n metalen als die hierboven. Echt ideaal, al heb ik mijn zdel er overdwars in, omdat hij niet diep genoeg is. Die kleine kastjes die ik hier voorbij zien komen lijken mij onhadig, zou mijn spul nooit in kunnen
Quir schreef:Ik heb deze zadelkast:
Echt een hele fijne kast, niet te groot en zeker niet te klein. Er is plaats voor 2 zadels, maar ik gebruik 1 zxadelstang voor mijn zadel en de andere om shabrakken op te leggen, dat is wel handig!
Ook dat plankje boven in is handig, kan je mooi zeep, hoefvet, etc op zetten!
Echt een hele fijn kast!
mriinaa schreef:
Maar er kan wel veel in.
lotteluvah schreef:mriinaa schreef:
Maar er kan wel veel in.
Deze heb ik ook!
Alleen hij is al weer bijna te klein
Karoliefje_ schreef:Ik heb een zadelkamer.