Witte van Stübben, ik heb er ook een blauwe van. Erg fijne dekjes die veel zweet opnemen!
die zijn ook wel prijzig of niet?
Ik meen iets van 65,-- ja ofzo. Ja wel veel geld voor een dekje, maar het is echt mn favoriet (beetje op de aanbiedingen letten ) Ze zijn idd mooi gesneden, niet te groot, vind dat zelf ook altijd zo lelijk, van die grote lappen.
En nog een witte van HH met 'waves' En een gewone met ruitjes met PSV Mazeppa erop en een Shirt erbij met PSV Mazeppa(gebruik ik als piama ) Dat is voor de dressuur.
dit is de mijne, is zelfs gebruikt bij een reclame campagne die met stal de veerte heb ik gekocht en gaat vanaf volgende week in gebruik. met groene steentjes en merk is volgens mij gewoon merkloos, maar wel iets dikker.
Ik heb een Imperial Riding dekje met het ponyclublogo reop, een Rabodressuurdekje, een Rabospringdekje en een wit dekje met het logo van Oxer Ruitersport erop.
ik heb zo'n wit dekje waar vanaf de achterkand je de gelpad in kan schuiven geen gedoe dat je gelpad verschuift enzo:) er aan beide kanten stond zijn mooie naam:) jammergenoeg is deze met de eigenaar mee verhuist:(
Ik heb: - Een witte anky (voor paard) - Een merkloze pad voor reserve (voor paard) - Een witte BR (voor pony) - Een wit dekje van regiokampioenschappen als reserve (ook voor pony) - Een witte BR