Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantalvdv schreef:en die witte haren de minst belangrijke reden om ze af t doen??
echt niet!! witteharen die terug komen zijn oude drukkingen, en dat betekend dus dat de huid (en dan mag je van geluk spreken als het bij de huid blijft) beschadigt is geweest!
Mareska schreef:chantalvdv schreef:en die witte haren de minst belangrijke reden om ze af t doen??
echt niet!! witteharen die terug komen zijn oude drukkingen, en dat betekend dus dat de huid (en dan mag je van geluk spreken als het bij de huid blijft) beschadigt is geweest!
Lees anders de toon van dat bericht dat ik quotte nog eens, daar kwam het toch echt over op mij alsof die witte haren zeer ernstig waren: "Die witte haren gaan namelijk NOOIT meer weg. Op zwarte paardenbenen word je er dus de rest van je leven mee geconfronteerd."
Ik vind de drukking zelf toch wel 10 keer zo erg dan een stel witten haren, maar schiet mij maar lek.
Super van je dat je nog naar je vz pony bent gefietst! En dat er natuurlijk niks aan de hand is
Dabo schreef:Als het om mijn paard zou gaan, kon de verzorgster ook meteen opstappen. Die witte haren gaan namelijk NOOIT meer weg. Op zwarte paardenbenen word je er dus de rest van je leven mee geconfronteerd.
Ik zou absoluut teruggaan. al was het midden in de nacht! Ik zou geen oog dicht doen...