Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:Je haalt hier cair en flair door elkaar.
Flair is echt lucht, en idd, hiervoor dien je een zadelmaker in de hand te nemen, die ermee kan werken.
Dat ventiel is echt schijn. Ik heb zelf een cair uitelkaar gehaald, om te kijken wat er nu in zit, zoals ik al schreef dus..
MISTRAL94 schreef:Voor mij niets anders meer dan Stubben zadels maar goed dat komt ook omdat mijn zadelmaker topservice bied! Ik vind de nieuwe modellen van Stubben helemaal niet verkeerd zitten, de oudere modellen zijn idd hard maar de nieuwe dus echt niet meerOverigens is dat ook nog eens een kwestie van wennen!
Hulsebos zou ik nooit en te nimmer aan beginnen, puur om de verhalen die er over rond gaan. Ik zou het risico gewoon niet willen nemen![]()
Kieffer vind ik helemaal niets daar rij ik mezelf altijd op kapot op een nogal l*llige plaats![]()
Wintec zou mijn keus ook niet zijn zit niet slecht maar kwalitatief vind ik ze niet bijzonder.
Premiere heb ik ooit eens gehad geen slecht zadel qua prijs kwaliteit verhouding.
Rossner heb ik een aantal keren op gereden jaren geleden vond ik ook niet slecht zitten maar zou Divoza ook niet als zadelmaker erbij halen
Met andere woorden gewoon Stubben