Nieuw dressuurzadel: hoger segment/ tweedehands: graag tips!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Re: Nieuw dressuurzadel: hoger segment/ tweedehands: graag tips!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-07 21:08

Dat worden we zeker! Boel lui die op stal komen, willen je gewoon even 15, 1600 euro armer maken en dan moet je nog afwachten hoe het zadel ligt en dergelijke.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 10:17

Bitch schreef:
Je haalt hier cair en flair door elkaar.
Flair is echt lucht, en idd, hiervoor dien je een zadelmaker in de hand te nemen, die ermee kan werken.

Dat ventiel is echt schijn. Ik heb zelf een cair uitelkaar gehaald, om te kijken wat er nu in zit, zoals ik al schreef dus..

Dan heb ik mij idd vergist in Flair en Cair. Sorry, wist niet dat dat een andere benaming had Ach gut

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-07 19:27

MISTRAL94 schreef:
Voor mij niets anders meer dan Stubben zadels maar goed dat komt ook omdat mijn zadelmaker topservice bied! Ik vind de nieuwe modellen van Stubben helemaal niet verkeerd zitten, de oudere modellen zijn idd hard maar de nieuwe dus echt niet meer Knipoog Overigens is dat ook nog eens een kwestie van wennen!

Hulsebos zou ik nooit en te nimmer aan beginnen, puur om de verhalen die er over rond gaan. Ik zou het risico gewoon niet willen nemen Bloos

Kieffer vind ik helemaal niets daar rij ik mezelf altijd op kapot op een nogal l*llige plaats Haha!

Wintec zou mijn keus ook niet zijn zit niet slecht maar kwalitatief vind ik ze niet bijzonder.

Premiere heb ik ooit eens gehad geen slecht zadel qua prijs kwaliteit verhouding.

Rossner heb ik een aantal keren op gereden jaren geleden vond ik ook niet slecht zitten maar zou Divoza ook niet als zadelmaker erbij halen Knipoog

Met andere woorden gewoon Stubben Vork

Hier kan ik met alleen maar mee aansluiten! Stubben zadels zijn echt super, zijn ECHT kwaliteit, gaan inderdaad jaaaaaaaaaaaaaaren mee.
Ik vind de zit juist fijn, juist dat het ongedwongen is, en dat de wrongen niet te groot zijn.
Ik vind ze overigens ook errug mooie zadel!
Maar goed het zal wel een kwestie van smaak zijn!

ff reclame maken Bloos : Ik heb een (complete beugels,beugelriemen,Stubben leren singel en Stubben zadelhoes) Stubben Scandica dressuurzadel te koop, mag weg voor een zacht prijsje, wegens haast! Boommaat 31, zitting 17,5". Voor fotos zie onderschrift!