Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Silence schreef:Mag ik vragen waarom je zoveel geld uit wilt geven aan dat halster?
Alleen omdat er Anky op staat?
Sonde van je geld toch? Voor een paar euro heb je al hele leuke in de winkel.
En zeker zo goed als de anky, maar er zit geen naampje op waar he €30 voor betaald
.

Sabinee_ schreef:Marrepar: Dat kleurtje word het ook voor die van mij. Kijken of ik die nu wel kan bestellen
Gaaf beestje heb je trouwens zeg
Charos schreef:Sabinee, die kleur heeft mijn zusje nog (nieuw) te koop voor €27,50 excl.
plutolover schreef:ik wil er mischien ook 1 kopen
alleen bij mij op de manege zijn die dingen zo weg. vooral je touw. want dan halen ze de paarden naar binnen en dan pakken ze even gouw je touw. En ik vind het handig om een halster bij m ijn stal te hange. daar vind ik net mijn anky halsters te duur voor
ik sta daar nu 2 jaar en ik heb daar al een heel wat halster en touwen die gewoon kwijt raken. En zwepen gaan daar ook hard,
En ook als je je kluis hebt hangen zijn ze ook zo weg. naja de touw dan want dan staat je kluuis open (ga hem niet constant op en en dicht doen als ik toch op de manege bent.
dus voormij voorlopig geen anky halster, mischien dat als ik op me nieuwe stal staat (die is wat kleiner) dat het dan wel mee valt
Charos schreef:Ik ben als ik dat zo lees blij dat mijn paarden aan huis staan, wat erg dat je niet eens je halster/touw aan de staldeur kan laten hangen zeg.

. Charos schreef:Ik ben als ik dat zo lees blij dat mijn paarden aan huis staan, wat erg dat je niet eens je halster/touw aan de staldeur kan laten hangen zeg.

Tis dat ze zo duur zijn!