Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
haflingertje schreef:Ik gebruik ze altijd!
Mijn paard tikt zich aan en raakt daarbij haar ijzers aan! de ijzers zaten er vaak niet echt heel lang onder en met de springschoenen gaat het prima!
Marijuhhhhh schreef:Ik ben ook van plan om ze aan te schaffen. Heb alleen een paar vraagjes. Irriteert de bovenste rand niet, omdat je ze tegenwoordig met bontrand hebt die daar tegen zouden zijn (ik vind die alleen belachelijk lelijk) en helpt voor het optillen voor je paard zijn voeten. Mijn paard slijt zijn hoeven nogal af op de straat, waardoor en lipjes aan de hoef komen.
Alvast bedankt!
boroughlover schreef:Marijuhhhhh schreef:Ik ben ook van plan om ze aan te schaffen. Heb alleen een paar vraagjes. Irriteert de bovenste rand niet, omdat je ze tegenwoordig met bontrand hebt die daar tegen zouden zijn (ik vind die alleen belachelijk lelijk) en helpt voor het optillen voor je paard zijn voeten. Mijn paard slijt zijn hoeven nogal af op de straat, waardoor en lipjes aan de hoef komen.
Alvast bedankt!
Dat had ik ook bij mij paard! Nu heb ik ook springschoenen en het helpt heel goed!![]()
Die met bont zijn niet speciaal hoor ik denk gewoon voor het mooiIk vind ze namelijk wel super leuk!