Goed(koop) zadelmerk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

jammes

Re: Goed(koop) zadelmerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 22:43

Bitch schreef:
jammes schreef:
Verward

Wat bedoel je

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 22:53

Dat je jezelf tegenspreekt. Eerst verwijs je naar de Zadelmarkt om vervolgens te vertellen dat je de kwaliteit van die zadels niet goed vindt.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 22:57

idd Clown

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 22:57

BrankaZ schreef:
Dat je jezelf tegenspreekt. Eerst verwijs je naar de Zadelmarkt om vervolgens te vertellen dat je de kwaliteit van die zadels niet goed vindt.

Nou, toch niet.
Ik verwijs naar zadelmarkt, omdat ik al surfende daar heb gezien dat ze goedkope zadels verkopen. Ik heb die hele site niet aangeprezen, haar slechts op de site gewezen omdat ze een goed en goedkoop zadel zocht. Ik heb daar gezien dat ze goedkoop zijn, ik heb volgens mij nergens gezegd dat het goede kwaliteit is, want dat zou ik niet weten.
Ik zou niet weten in wat ik mezelf tegenspreek: de kwaliteit is heel niet ter sprake gebracht.

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:00

BrankaZ schreef:

O ja, nog ff wat anders: er wordt door iemand op mijn bericht gereageerd en ZIJ vertelt dat ze een slecht zadel daar heeft gekocht. Volgende x ff lezen voordat je mij te kakken probeert te zetten en dat geldt ook voor die snuggere tante die met 'inderdaad' reageert. Ik kom nl. niet uit een ei.....

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:03

jammes schreef:
BrankaZ schreef:

O ja, nog ff wat anders: er wordt door iemand op mijn bericht gereageerd en ZIJ vertelt dat ze een slecht zadel daar heeft gekocht. Volgende x ff lezen voordat je mij te kakken probeert te zetten en dat geldt ook voor die snuggere tante die met 'inderdaad' reageert. Ik kom nl. niet uit een ei.....

Iets minder kan ook... zo maak je je als nieuweling niet bepaald populair Knipoog
Maar als iemand vraagt naar "GOED" en "GOEDKOOP" en jij komt met een link... neem ik aan dat beide gevraagde aspecten op de link van toepassing zijn... toch?
Als iemand vraagt naar bruine rijlaarzen geef je toch ook geen link van zwarte rijlaarzen Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:05

jammes schreef:
Kijk eens op zadelmarkt.nl

jammes schreef:
Zadelmarkt raad ik af! Ik heb daar een zadeltje vandaan, het lag wel goed op mijn pony, maar als je er langer dan een halfuurtje op reed ging het pijn doen aan de binnenkant van je bovenbenen. Ik reed het helemaal stuk!
O, dat wist ik niet, ik dacht 'lekker voordelig' dus vandaar.

jammes schreef:
Nou, toch niet.
Ik verwijs naar zadelmarkt, omdat ik al surfende daar heb gezien dat ze goedkope zadels verkopen. Ik heb die hele site niet aangeprezen, haar slechts op de site gewezen omdat ze een goed en goedkoop zadel zocht. Ik heb daar gezien dat ze goedkoop zijn, ik heb volgens mij nergens gezegd dat het goede kwaliteit is, want dat zou ik niet weten.
Ik zou niet weten in wat ik mezelf tegenspreek: de kwaliteit is heel niet ter sprake gebracht.

En je vindt nog steeds dat je jezelf niet tegenspreekt?

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:05

jammes schreef:
BrankaZ schreef:

Een beetje minder mag ook wel he,
en als je bokt ene beetje zou begrijpen had je dat ene wel geqoute,
zodat het niet leek dat je het zelf zou hebben getypt!

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:06

jammes schreef:
BrankaZ schreef:

Even verder teruggelezen en ik moet toegeven dat je gelijk hebt dat jij niet degene bent met een negatieve ervaring bij de zadelmarkt. Neemt overigens niet weg dat zadelmarkt waarvan je de link geeft inderdaad goedkoop is, maar niet goed bekend staat. De zoekfunctie van het forum kan je diverse topics opleveren daarover.

*edit* aanvulling: je quote is helaas wel de reden van verwarring. Bij mij in ieder geval wel Knipoog
Laatst bijgewerkt door BrankaZ op 30-04-07 23:08, in het totaal 1 keer bewerkt

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:07

Zadelmarkt raad ik af! Ik heb daar een zadeltje vandaan, het lag wel goed op mijn pony, maar als je er langer dan een halfuurtje op reed ging het pijn doen aan de binnenkant van je bovenbenen. Ik reed het helemaal stuk!

@ Bitch, volgens mij had dit geqoute moeten zijn van iemand anders,
maarja lekker duidelijk is het zo niet Verward
en dan vooral de reacties Clown

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:08

Maar om een lang verhaal kort te maken... zadelmarkt is k*t
Clown

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:08

ja idd, Knipoog

Nikki15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:09

jammes

[Even verder teruggelezen en ik moet toegeven dat je gelijk hebt dat jij niet degene bent met een negatieve ervaring bij de zadelmarkt. Neemt overigens niet weg dat zadelmarkt waarvan je de link geeft inderdaad goedkoop is, maar niet goed bekend staat. De zoekfunctie van het forum kan je diverse topics opleveren daarover.[/quote]

Nee, ik heb daar inderdaad geen ervaring mee, ik heb niet eens een paard en om nou een zadel te kopen om er thuis op te gaan zitten gaat mij wat ver. Ik las net ook dat ik niet goed gequote had, dus dat zal dan wel. Het komt alleen nogal banketstaaf over als je iemand een tip probeert te geven en je krijgt van die rare reacties, vandaar mijn ietwat uit de slof geschoten opmerking, sorry hoor

Anoniem

Dan snap ik het nu wel Haha!

@Jammes, als je niet zeker weet of je het juiste post, doe dan eerst eens een voorbeeld, kan je ff checken of het allemaal goed staat. Niet banketstaaf bedoeld, hoor.

BrankaZ

Nikki15 schreef:
http://www.zadelmarkt.nl

die heeft goedkope zadels maar zijn wel nieuw..

Ik geloof dat jij het topic niet helemaal hebt doorgelezen.....

wereldhummel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:10

@ jammes het heeft niks te maken met rare opmerkingen,
als jezelf wat duidelijker zou zijn geweesd, was het geheel niet nodig!

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:12

wereldhummel schreef:
@ jammes het heeft niks te maken met rare opmerkingen,
als jezelf wat duidelijker zou zijn geweesd, was het geheel niet nodig!

Zo goed???

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:13

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:13

XchantjuhX schreef:
Nikki15 schreef:
http://www.zadelmarkt.nl

die heeft goedkope zadels maar zijn wel nieuw..

LEZEN voordat je post aub Frusty

O, gelukkig heb ik het nu niet gedaan Haha!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:15

Nee maar zadelmarkt is echt zo vreselijk slecht... als je de zoekfunctie gebruikt zal je heel veel topics erover vinden.
Je kan met een slecht zadel echt heel je paard in tienen rijden... mensen onderschatten vaak de uitwerking van slecht tuig Lachen

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:19

XchantjuhX schreef:
Nee maar zadelmarkt is echt zo vreselijk slecht... als je de zoekfunctie gebruikt zal je heel veel topics erover vinden.
Je kan met een slecht zadel echt heel je paard in tienen rijden... mensen onderschatten vaak de uitwerking van slecht tuig Lachen

Nou, ik weet nu wel dat als ik mijn toekomstige paard koop, ik dus niet naar zadelmarkt hoef te gaan! Iig, sorry voor de slechte quote en mijn snerende commentaar (eigenlijk ben ik een heel aardig mens Haha! ).

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:20

Bokt haalt altijd het slechtste in mensen naar boven Duivel

Clown

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:22

XchantjuhX schreef:
Bokt haalt altijd het slechtste in mensen naar boven Duivel

Clown

Ja, haha, daar lijkt het wel op. Ik dacht: "kom, laat ik ook 'es een goeie tip posten." Ik heb hier zowat een rel veroorzaakt, dat was niet helemaal wat ik in gedachten had toen ik ging 'helpen'.

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 23:46

Bitch schreef:
jammes schreef:
Kijk eens op zadelmarkt.nl

jammes schreef:
O, dat wist ik niet, ik dacht 'lekker voordelig' dus vandaar.

jammes schreef:
Nou, toch niet.

En je vindt nog steeds dat je jezelf niet tegenspreekt?

Inderdaad, dat stukje van "zadelmarkt raad ik af..." is niet van mij. Het staat wel onder Jammes, omdat ik verkeerd heb gequote, maar is van iemand anders. Hoe dat gebeurt is weet ik niet, maar het zij zo. Dus nee, ik spreek mezelf niet tegen, heb alleen niet goed gequote.