Bitch schreef:jammes schreef:
Wat bedoel je
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Bitch schreef:jammes schreef:
BrankaZ schreef:Dat je jezelf tegenspreekt. Eerst verwijs je naar de Zadelmarkt om vervolgens te vertellen dat je de kwaliteit van die zadels niet goed vindt.
BrankaZ schreef:Dat je jezelf tegenspreekt. Eerst verwijs je naar de Zadelmarkt om vervolgens te vertellen dat je de kwaliteit van die zadels niet goed vindt.
jammes schreef:BrankaZ schreef:Dat je jezelf tegenspreekt. Eerst verwijs je naar de Zadelmarkt om vervolgens te vertellen dat je de kwaliteit van die zadels niet goed vindt.
O ja, nog ff wat anders: er wordt door iemand op mijn bericht gereageerd en ZIJ vertelt dat ze een slecht zadel daar heeft gekocht. Volgende x ff lezen voordat je mij te kakken probeert te zetten en dat geldt ook voor die snuggere tante die met 'inderdaad' reageert. Ik kom nl. niet uit een ei.....
jammes schreef:Kijk eens op zadelmarkt.nl
jammes schreef:Zadelmarkt raad ik af! Ik heb daar een zadeltje vandaan, het lag wel goed op mijn pony, maar als je er langer dan een halfuurtje op reed ging het pijn doen aan de binnenkant van je bovenbenen. Ik reed het helemaal stuk!
O, dat wist ik niet, ik dacht 'lekker voordelig' dus vandaar.
jammes schreef:Nou, toch niet.
Ik verwijs naar zadelmarkt, omdat ik al surfende daar heb gezien dat ze goedkope zadels verkopen. Ik heb die hele site niet aangeprezen, haar slechts op de site gewezen omdat ze een goed en goedkoop zadel zocht. Ik heb daar gezien dat ze goedkoop zijn, ik heb volgens mij nergens gezegd dat het goede kwaliteit is, want dat zou ik niet weten.
Ik zou niet weten in wat ik mezelf tegenspreek: de kwaliteit is heel niet ter sprake gebracht.
jammes schreef:BrankaZ schreef:Dat je jezelf tegenspreekt. Eerst verwijs je naar de Zadelmarkt om vervolgens te vertellen dat je de kwaliteit van die zadels niet goed vindt.
O ja, nog ff wat anders: er wordt door iemand op mijn bericht gereageerd en ZIJ vertelt dat ze een slecht zadel daar heeft gekocht. Volgende x ff lezen voordat je mij te kakken probeert te zetten en dat geldt ook voor die snuggere tante die met 'inderdaad' reageert. Ik kom nl. niet uit een ei.....
Nikki15 schreef:
wereldhummel schreef:@ jammes het heeft niks te maken met rare opmerkingen,
als jezelf wat duidelijker zou zijn geweesd, was het geheel niet nodig!
Nikki15 schreef:
XchantjuhX schreef:Nikki15 schreef:
LEZEN voordat je post aub
XchantjuhX schreef:Nee maar zadelmarkt is echt zo vreselijk slecht... als je de zoekfunctie gebruikt zal je heel veel topics erover vinden.
Je kan met een slecht zadel echt heel je paard in tienen rijden... mensen onderschatten vaak de uitwerking van slecht tuig
XchantjuhX schreef:Bokt haalt altijd het slechtste in mensen naar boven![]()
Bitch schreef:jammes schreef:Kijk eens op zadelmarkt.nljammes schreef:Zadelmarkt raad ik af! Ik heb daar een zadeltje vandaan, het lag wel goed op mijn pony, maar als je er langer dan een halfuurtje op reed ging het pijn doen aan de binnenkant van je bovenbenen. Ik reed het helemaal stuk!
O, dat wist ik niet, ik dacht 'lekker voordelig' dus vandaar.jammes schreef:Nou, toch niet.
Ik verwijs naar zadelmarkt, omdat ik al surfende daar heb gezien dat ze goedkope zadels verkopen. Ik heb die hele site niet aangeprezen, haar slechts op de site gewezen omdat ze een goed en goedkoop zadel zocht. Ik heb daar gezien dat ze goedkoop zijn, ik heb volgens mij nergens gezegd dat het goede kwaliteit is, want dat zou ik niet weten.
Ik zou niet weten in wat ik mezelf tegenspreek: de kwaliteit is heel niet ter sprake gebracht.
En je vindt nog steeds dat je jezelf niet tegenspreekt?