Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
germie schreef:Ik heb een heel mooi stang en trens hoofdstel van 25 euro. Echt soepel leer. Was een aanbieding overigens.
Ik merk eigenlijk weinig verschil tussen een hoofdstel van 40-60 euro of eentje die 800 moet kosten. Beiden hebben rvs of messing gespen en zijn van goed leer gemaakt.
Koop je echt goedkoper hoofdstel van rond de 20 euro, dan gaan de gespen wel eens roesten en is het leer stugger. Maar ook deze hoofdstellen zijn hun geld meer dan waard.
Zelf merk ik dat ik wel voor kwaliteit ga, ik wil geen roestende gespen e.d. Maar ik vind 80-100 euro voor een stang en trens hoofdstel echt meer dan genoeg. Heb je superkwaliteit voor.
Verder ziet een jury het verschil toch niet. Die zit te ver weg.
) Kir_Ples schreef:Mijn zus heeft rondgenaait stang en trens!
Die heeft zij gekocht en was alles bij elkaar €1100,-
asjemenou schreef:germie schreef:Ik heb een heel mooi stang en trens hoofdstel van 25 euro. Echt soepel leer. Was een aanbieding overigens.
Ik merk eigenlijk weinig verschil tussen een hoofdstel van 40-60 euro of eentje die 800 moet kosten. Beiden hebben rvs of messing gespen en zijn van goed leer gemaakt.
Koop je echt goedkoper hoofdstel van rond de 20 euro, dan gaan de gespen wel eens roesten en is het leer stugger. Maar ook deze hoofdstellen zijn hun geld meer dan waard.
Zelf merk ik dat ik wel voor kwaliteit ga, ik wil geen roestende gespen e.d. Maar ik vind 80-100 euro voor een stang en trens hoofdstel echt meer dan genoeg. Heb je superkwaliteit voor.
Verder ziet een jury het verschil toch niet. Die zit te ver weg.
ik koop een hoofdstel voor mezelf, niet voor de jury!
En je voelt geen verschil tussen een hoofdstel van 40 en 600 euro?
Ik vind het een wereld van verschil, alleen al de afwerking!
OomaaikeoO schreef:Kir_Ples schreef:Mijn zus heeft rondgenaait stang en trens!
daar wil ik wel een foto van zien

Kir_Ples schreef:Mijn zus heeft rondgenaait stang en trens!

yasmin1 schreef:ik heb er net nog een goedkopere gezien voor 45euro!
http://www.thegallop.nl/index.html?lang ... et=d7.html
Kir_Ples schreef:Milly_ schreef:geen nulletje teveel????![]()
Anders verklaar ik je zus echt voor gek
Nee geen nulletje te veel
MAar als je ook ziet hoe het hoofdstel eruit ziet!!
!
, maar het was maar 110 euro hoor!
VeerenAshley schreef:Ik gebruik nog steeds het hoofdstelletje dat ik 10 jaar geleden voor 25 gulden op een beurs heb gekocht...