Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
El_Beauty schreef:vast pakken er aan kauwen bijna hetzelfde.. maar als je paard een gevoelige mond heeft mischien wel in ts haar geval schiet het niet op met een ander bit.. en dan heeft dit ook niks met haar rij techniek te maken of iets met het paard zijn gezondheid.. de mensen hier op bokt kijken allemaal verder dan hun neuzen lang zijn en zoeken altijd METEEN de fouten op bij de eigenaar HOEZO ? van fouten leer je en van dingen uit proberen ook.. doe je er 1 jaar over of 10 jaar who cares.. jij wist ook niet gelijk wat het beste voor je paard was wel dan ? dus hou a.u.b al die rare praatjes bij jullie.. erg fijn van jullie dat je wilt helpen maar doe het op een normale manier en ga niet gelijk aanvallend lopen doen..!! gadver verschrikkelijk sommige mensen..
Citaat:p.s: goede smoes trouwens omdat ik nu in de z rijd moet ik meer metaal in haar mond hangen HOEZO ? nergens voor nodig hoor
El_Beauty schreef:Alles kan ook.. TS kan ook op een normaal bitje rijden alleen lukt dit niet altijd zoals het hoort.. en bij jou lukte dit ook vast niet altijd.. dus wilt ze een bitje dat iets helpt bij het rijden.. net zo als mensen hulpteugels gebruiken en etc. zoals ik al eerder had gezegd..
loveshadow schreef:Jullie dwalen een klein beetje af van het onderwerp. Volgens mij wou de TS niet weten hoeveel paarden runningkawa heeft gereden, .
El_Beauty schreef:loveshadow schreef:Jullie dwalen een klein beetje af van het onderwerp. Volgens mij wou de TS niet weten hoeveel paarden runningkawa heeft gereden, .
hahahah die is goed.. ze moet even laten showen hoe stoer wijf ze wel niet is, bij deze heeft ze dat nu gedaan, dus klep houden runningkawa de rest van dit topic of er gaat een waarschuwing weg..