Vind zo'n zadeldekje wel mooi voor op wedstrijd had ze pas al bij Emmers in Belgie zien liggen, alleen vond ze ook iets te duur. Weet niet of je ze goed schoon krijgt en als er ook maar wat zwart op blijft zitten dan gebruik ik het al niet meer....
Ik vind de collectie ook erg mooi maar ik vind het echt veel te duur een anky pad vind ik al redelijk prijzig maar dit vind ik echt te duur maar wel leuk voor de mensen die het geld er voor over hebben
Heel mooi, verschrikkelijk duur.. Hoewel, dat halster zal denk ik wel in mijn kast belanden.. Vooral de blauwe variant. Is mooi voor op wedstrijd of keuring..
Heb nu de zwarte HH Chrystal daarvoor en mijn nieuwe outfit word blauw, dus het past er uitstekend bij!
Wow die zijn wel vet, alleen het prijskaartje vind ik minder! Denk dat als ik zon dekje daarvan zou hebben ik hem nooit zou gebruiken uit angst voor die steentjes
Ik vind het erg mooi maar ik krijg een beetje My Little Pony idee bij deze collectie buiten het feit om dat het gewoon mega duur is zou ik het nooit kopen