Dat het goud een beetje vervaagd, ach niet super erg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maaik schreef:Daar was ik al bang voor, dat het goud van de gespjes af zou gaan.. Dan hoef ik hem niet meer !
MISTRAL94 schreef:Maaik schreef:Daar was ik al bang voor, dat het goud van de gespjes af zou gaan.. Dan hoef ik hem niet meer !
Ik heb een ander model van BR ook met gouden gespen wat er idd gewoon af gaat. Ik vind het echt storend dat die gespen zo lelijk worden.
Maaik schreef:Ja idd, dat had ik met mijn vorige hoofdstel dus ook. Daarom ben ik nu ZO voorzichtig als het om gouden gespjes gaat. Dan betaal ik liever wat meer en dan zeker weet dat het blijft zitten, dan een hoofdstel waarbij het goud er binnen no-time weer afgaat.
MISTRAL94 schreef:Mijn Br hoofdstel was anders 139 euro en daar gebeurde het ook mee. Niet alleen werden de gespen lelijk ook het leer werd "kaal" Ondanks dat het wel goed onderhouden werd. Als ik heel eerlijk ben vind ik dat dus echt belachelijk voor dat geld verwacht ik wel degelijk kwaliteit
Sence schreef:Heb vandaag het hoofdstel binnen gekregen, erg mooi en erg soepel! Alleen de keelriem kan je aan beide kanten los en vast makenHebben meer dat?