BR Royal hoofdstel van Ingrid v Berlo. Ervaringen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: BR Royal hoofdstel van Ingrid v Berlo. Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 20:03

Haha, dan lukt het niet nee Clown Ik denk dus dat het ook per persoon verschilt hoe je met het hoofdstel omgaat (ik zeg niet dat er mensen zijn die er slecht mee om gaan Clown )

Dat het goud een beetje vervaagd, ach niet super erg Tong uitsteken

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:04

Ik heb het paard niet zien rijden, die dat hoofdstel als het goed is heeft.
Maar je hebt wel genoeg informatie denk ik erover gehad..

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 20:11

Daar was ik al bang voor, dat het goud van de gespjes af zou gaan.. Dan hoef ik hem niet meer !

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 22:13

Maaik schreef:
Daar was ik al bang voor, dat het goud van de gespjes af zou gaan.. Dan hoef ik hem niet meer !

Ik heb een ander model van BR ook met gouden gespen wat er idd gewoon af gaat. Ik vind het echt storend dat die gespen zo lelijk worden.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 23:18

Ik wou hem eerst ook kopen en ben naar de winkel gegaan.
Kwaliteit vond ik goed, goed soepel alleen het was toch niet echt mijn hoofdstel

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 15:28

MISTRAL94 schreef:
Maaik schreef:

Ik heb een ander model van BR ook met gouden gespen wat er idd gewoon af gaat. Ik vind het echt storend dat die gespen zo lelijk worden.

Ja idd, dat had ik met mijn vorige hoofdstel dus ook. Daarom ben ik nu ZO voorzichtig als het om gouden gespjes gaat. Dan betaal ik liever wat meer en dan zeker weet dat het blijft zitten, dan een hoofdstel waarbij het goud er binnen no-time weer afgaat.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 22:04

Maaik: Ik heb een kieffer hoofdstel met gouden gespen die goed blijven en ik heb 2 Shumacher hoofdstellen die ook mooi blijven Ja

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 13:34

Even over het hoofdstel, het is niet de BR of premiere kwaliteit. Het is leuk hoofdstelletje maar niet de waanzinnige kwaliteit van BR. Royal is nl. alleen een onder merk dat wordt geleverd door BR(bieman bv.)
Ik heb overgens het hoofdstel vaker gezien in andere shops voor een +/- €30,-(heb ik er ook voor betaald, maar dat was hier plaatselijk en die hebben geen webshop)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 21:16

Maaik schreef:
Ja idd, dat had ik met mijn vorige hoofdstel dus ook. Daarom ben ik nu ZO voorzichtig als het om gouden gespjes gaat. Dan betaal ik liever wat meer en dan zeker weet dat het blijft zitten, dan een hoofdstel waarbij het goud er binnen no-time weer afgaat.

Voor 40 euries kun je ook geen top-kwaliteit verwachten, ook niet van de gespen.
Bij mij valt het wel mee, het is voornamelijk bij de teugels dat het goud eraf sluit, verder nauwelijks. Lachen

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 22:43

Mijn Br hoofdstel was anders 139 euro en daar gebeurde het ook mee. Niet alleen werden de gespen lelijk ook het leer werd "kaal" Ondanks dat het wel goed onderhouden werd. Als ik heel eerlijk ben vind ik dat dus echt belachelijk voor dat geld verwacht ik wel degelijk kwaliteit Knipoog

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:51

MISTRAL94 schreef:
Mijn Br hoofdstel was anders 139 euro en daar gebeurde het ook mee. Niet alleen werden de gespen lelijk ook het leer werd "kaal" Ondanks dat het wel goed onderhouden werd. Als ik heel eerlijk ben vind ik dat dus echt belachelijk voor dat geld verwacht ik wel degelijk kwaliteit Knipoog

Daar ben ik het absoluut met je eens, voor 139 euro mag je een meer dan degelijke kwaliteit verwachten!
Daarom ben ik ook zo huiverig wat dure hoofdstellen betreft, koop liever de minder dure en dan wat vaker een nieuwe.
Als mijn paard z'n hoofd langs de muur schuurt, vind ik dat zonde van de 200/300 euro die sommige hoofdstellen kosten.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 16:57

Gimli_: Ik heb 2 Shumacher hoofdstellen die idd bijna 300 euro per stuk waren. Maar je merkt wel degelijk dat dit echt kwaliteit is en dat dat dus ook wel tegen een stootje kan Ja Net als kieffer hoofdstellen trouwens, daar ben ik ook tevreden over!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 21:54

Heb vandaag het hoofdstel binnen gekregen, erg mooi en erg soepel! Alleen de keelriem kan je aan beide kanten los en vast maken Nagelbijten / Gniffelen Hebben meer dat?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 21:55

Jeps Lachen Had ik toen ook Haha! Vond het mooi! Mijn houdig hoofdstel heeft het ook, zelfs ook met de neursriem! (Is overgrens geen merkloze.. )

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:32

Sence schreef:
Heb vandaag het hoofdstel binnen gekregen, erg mooi en erg soepel! Alleen de keelriem kan je aan beide kanten los en vast maken Nagelbijten / Gniffelen Hebben meer dat?

Jep. Ja
Ik vind 't wel mooi, en ook wel handig, merk dat ik 'm af en toe ook aan de andere kant losmaak, omdat ik daar toevallig sta. Knipoog

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 19:33

Het blijkt nu idd wel handig te zijn! Én,... De aansnoerneusriem moet ik aan de andere kant vast maken Nagelbijten / Gniffelen

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 21:01

Heb ik ook al met meerdere hoofdstellen gehad Haha!

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:04

Oh! de gespen waren half-zilver na een paar dagen, toen ik dit hoofdstel had..