Roane schreef:
Mijn Eurostars zijn ook 55,- maar die hebben wel superpasvorm en zweetopname

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roane schreef:
_Nicky schreef:-Er is maar 1 maat; je kan ze op Shetten tot groot paard leggen
Nee, voor mij geen andere pads of dekjes
RobinCera schreef:_Nicky schreef:-Er is maar 1 maat; je kan ze op Shetten tot groot paard leggen
Nee, voor mij geen andere pads of dekjes
op mijn pony passen ze anders niet ... Helaas
Alina schreef:Roane schreef:
Mijn Eurostars zijn ook 55,- maar die hebben wel superpasvorm en zweetopname
milou123 schreef:RobinCera schreef:
op mijn pony passen ze anders niet ... Helaas
Op mijn vorige pony, een C van 134 paste ze perfect..!
Netje schreef:Bijkomend voordeel: ze houden hun waarde !! Dus als je een keertje bent uitgekeken op een kleurtje kun je ze over het algemeen zelfs als ze jaren oud zijn nog bijna voor de nieuwprijs weer kwijt (doe dat maar eens met een ander dekje).
#Ymke# schreef:Maar dat komt omdat de cognac niet meer verkrijgbaar is, met andere kleurtjes valt dat tegen hoor
Supertje schreef:Bij een goed passend zadel blijven dekjes gewoon liggen zonder lusjes.
Netje schreef:#Ymke# schreef:Maar dat komt omdat de cognac niet meer verkrijgbaar is, met andere kleurtjes valt dat tegen hoor
Maar er is geen ander dekje waar je na een jaar of wat gebruik toch nog makkelijk 30 euro voor krijgt... De meeste andere kun je dan gewoon in de prullenbak gooien omdat niemand ze meer wil (en ze er niet meer uitzien).
ThaGirl schreef:Supertje schreef:Bij een goed passend zadel blijven dekjes gewoon liggen zonder lusjes.
Dit vind ik bullshit. mijn paarden hebben een schoft van hier tot tokio en als ik een van de 2 paar lussen niet vast doe schuift het dekje echt wel naar achter ookal past m'n zadel goed