hoofdstel Passier, GS, Stubben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Peuk

Re: hoofdstel Passier, GS, Stubben

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 14:21

Oehh... Die stubben Galway is erg mooi. Ja Hoe duur is die?

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:40

asjemenou schreef:
De B versie van passier is vele eurotjes duurder!!!
En die zijn gewoon nog mooier.
Maar wat voor passier B kwaliteit is, is voor veel andere merken A kwaliteit.

Aimee schreef:
Vele eurotjes duurder? Die Passier B kwaliteit worden hier getoond en kosten 150 euro. Minder dan een A kwaliteit Stübben hoofdstel met aansnoerneusriem dus. De Passier B kwaliteit is vele malen minder.... het leer is behoorlijk grof, is niet mooi afgewerkt. Vergeleken met Stübben is dit al opmerkelijk, maar zéker vergeleken met de A kwaliteit.

Sorry, typefout Bloos

Ik bedoelde natuurlijk dat de A kwaliteit van Passier een stuk duurder is dan de B kwaliteit van Passier en dat de A kwaliteit dus nog een stuk beter en mooier is dan de B.
Ik vind wel dat de B kwaliteit van Passier beter is dan de A van andere merken, en dan bedoel ik niet stubben en schumacher maar bv HH, IR, en de meeste eigen merken.

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:42

In de prijsklasse van deze hoofdstellen zou je ook nog Döbert kunnen overwegen, vind ik ook een enorme aanrader! Ja Mooier afgewerkt dan de B Passier hoofdstellen en sjieker dan Stübben.
Volgens mij kost onderstaand hoofdstel iets van 180-200 euro (zonder de frontriem).
Afbeelding

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:09

asjemenou schreef:
Sorry, typefout Bloos

Ik bedoelde natuurlijk dat de A kwaliteit van Passier een stuk duurder is dan de B kwaliteit van Passier en dat de A kwaliteit dus nog een stuk beter en mooier is dan de B.
Ik vind wel dat de B kwaliteit van Passier beter is dan de A van andere merken, en dan bedoel ik niet stubben en schumacher maar bv HH, IR, en de meeste eigen merken.

Ah Lachen dan begrijp ik 'm wat beter Haha! en ben het verder helemaal met je eens.

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 22:37

Sjuimpje schreef:
In de prijsklasse van deze hoofdstellen zou je ook nog Döbert kunnen overwegen, vind ik ook een enorme aanrader! Ja Mooier afgewerkt dan de B Passier hoofdstellen en sjieker dan Stübben.
Volgens mij kost onderstaand hoofdstel iets van 180-200 euro (zonder de frontriem).
*hoofdstel*

Oehh ik had me toch een mooi hoofdstel van Döbert in de ruitersportzaak zien hangen! Echt prachtig... Maaar het was me niet gegunt; 425,- Verdrietig Huilen Alleen de neusriem van dat hoofdstel was al 150,- Clown

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 10:15

KsVrPy schreef:
Sjuimpje schreef:
*hoofdstel*

Oehh ik had me toch een mooi hoofdstel van Döbert in de ruitersportzaak zien hangen! Echt prachtig... Maaar het was me niet gegunt; 425,- Verdrietig Huilen Alleen de neusriem van dat hoofdstel was al 150,- Clown

er zijn ook goedkopere versies van Dobert hoor Haha! ook van zo rond de €150 Ja

Maar kwa kwaliteit zou ik voor een passier gaan, of een stubben, maar die zijn weer wat groffer.
Passier vind ik netter afgewerkt als Dobert Ja

Ik heb zelf een Merano, was maar €77 euries, het is absoluut niet te vergelijken met passier, stubben of dobert, maar het is een mooi goed hoofdstel voor een mooie prijs Haha!
Ik was gewoon niet van plan meer als €120 uit te geven aan een hoofdstel, en toen kwam deze op mijn weg Haha!

Afbeelding