Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
asjemenou schreef:De B versie van passier is vele eurotjes duurder!!!
En die zijn gewoon nog mooier.
Maar wat voor passier B kwaliteit is, is voor veel andere merken A kwaliteit.
Aimee schreef:Vele eurotjes duurder? Die Passier B kwaliteit worden hier getoond en kosten 150 euro. Minder dan een A kwaliteit Stübben hoofdstel met aansnoerneusriem dus. De Passier B kwaliteit is vele malen minder.... het leer is behoorlijk grof, is niet mooi afgewerkt. Vergeleken met Stübben is dit al opmerkelijk, maar zéker vergeleken met de A kwaliteit.
asjemenou schreef:Sorry, typefout![]()
Ik bedoelde natuurlijk dat de A kwaliteit van Passier een stuk duurder is dan de B kwaliteit van Passier en dat de A kwaliteit dus nog een stuk beter en mooier is dan de B.
Ik vind wel dat de B kwaliteit van Passier beter is dan de A van andere merken, en dan bedoel ik niet stubben en schumacher maar bv HH, IR, en de meeste eigen merken.
Sjuimpje schreef:In de prijsklasse van deze hoofdstellen zou je ook nog Döbert kunnen overwegen, vind ik ook een enorme aanrader!Mooier afgewerkt dan de B Passier hoofdstellen en sjieker dan Stübben.
Volgens mij kost onderstaand hoofdstel iets van 180-200 euro (zonder de frontriem).
*hoofdstel*
KsVrPy schreef:Sjuimpje schreef:In de prijsklasse van deze hoofdstellen zou je ook nog Döbert kunnen overwegen, vind ik ook een enorme aanrader!Mooier afgewerkt dan de B Passier hoofdstellen en sjieker dan Stübben.
Volgens mij kost onderstaand hoofdstel iets van 180-200 euro (zonder de frontriem).
*hoofdstel*
Oehh ik had me toch een mooi hoofdstel van Döbert in de ruitersportzaak zien hangen! Echt prachtig... Maaar het was me niet gegunt; 425,-![]()
Alleen de neusriem van dat hoofdstel was al 150,-