Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
heb nu een Feldmann Spezial Tolt
, ik weet wel dat dat zadel een gebroken boom had maar mede daardoor zat 'ie super goed op mijn pony, maf he !

Katoo71 schreef:Mijn eerste zadel, mmm... dat is lang geleden een jaar of 28, ik weet wel dat dat zadel een gebroken boom had maar mede daardoor zat 'ie super goed op mijn pony, maf he !
Daarna heb ik volgens mij op vanalles gezeten, in ieder geval zowat allemaal bruin en vzh.
Het zit gewoon niet prettig, ik vond dit zadel echt een ramp. Het schoof ook erg en nadat ik een keer met zadel en al onder mijn paard belandde (en en passant in de beugel bleef hangen en meegesleurd werd), kocht ik een Euroriding vzh zadel. Jordy was toen 4 jaar oud en behoorlijk smal, inmiddels is hij 10 cm gegroeid en heel wat de breedte ingegaan. Ik heb dus best wat zadels versleten. O.a. een County Competitor, Daaleman GPS I, en nog een Euroriding zadel, allemaal 2e hands. Inmiddels is hij wel helemaal uitgegroeid 4 jaar later en zit ik nu lekker op mijn nieuwe Stübben Tristan DL
Nu nog op zoek naar een mooi springzadel, zal waarschijnlijk ook wel een Stübben worden. Katoo71 schreef:Mijn eerste zadel, mmm... dat is lang geleden een jaar of 28, ik weet wel dat dat zadel een gebroken boom had maar mede daardoor zat 'ie super goed op mijn pony, maf he !

nu 3 a 4 jaar later leeft het nog steeds inmiddels al op het 2e paard