Bandages/peesjes bij jong paard goed?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Re: Bandages/peesjes bij jong paard goed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:19

bij zadelmak maken deed ik wel altijd peesbeschermers om. Als ik echt ga dressuren bandages. Verder doe ik bijna nooit peesbeschermers ofzo om bij m'n oudere paarden alleen als ik met ze ga springen.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 16:20

voor mijn idee is het juist niet goed om altijd maar met beenbescherming te rijden vandaar dat ik het zo min mogelijk doe. Die dressuurpaarden die GP rijden zie je ook niet meer met beenbescherming lopen, ja alleen met losrijden Vork en de ereronde.

monique__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 20:40

ik denk dat peesjes wel goed zijn.. zeker bij jonge paarden met die gekke sprongen van ze

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:26

elmiran schreef:
voor mijn idee is het juist niet goed om altijd maar met beenbescherming te rijden vandaar dat ik het zo min mogelijk doe. Die dressuurpaarden die GP rijden zie je ook niet meer met beenbescherming lopen, ja alleen met losrijden Vork en de ereronde.

In de ring niet omdat het daar niet mag

OP alle andere locaties waar het mag om met bescherming te rijden zie je ze ook met bescherming rijden
Met losrijden, ereronde, shows, maar ook thuis in training

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:27

Ik doe het juist bij jong paard daar ze onregelamtiger zijn en nog minder in cadans, bovendien loopt vrijwel geen enkel paard helemaal zuiver, zo loopt die van mij iets bodemnauw, waardoor strijklappen echt nodig zijn.