Het was duur maar wij hebben er ook een voor ons pony. Wij vonden het geld waarde omdat hij zo'n zachte strip heeft achter de oren en een superbrede neusriem. De aansnoer moet je alleen voorzichten mee zijn want je hebt hem makkelijk te straak. Ik zal kijken als ik een foto kan plaatsen.
ik heb van de week het hoofdstel gekocht. Heb eigenlijk altijd hoofdstellen van kieffer, maar dit ankyhoofdstel doet echt niet onder vind ik. Het enige minpuntje is dat ze zo klein vallen. Ik heb een fullmaat en mn keeliem kan nog maar net.
Ik ben er wel tevreden over, het is soepel en lekker zacht.
ze vallen idd erg klein. mijn bijrijdster heeft er 1 gekocht en eigenlijk is hij te klein voor mijn paarden. frontriem heeft ze een andere voor dus ik weet niet hoe dat uitvalt. maar de neusriem en vooral ook keelriem zijn erg klein. de kwaliteit vind ik gewoon niets bijzonders dus eigenlijk. en nu nog heel erg stug maar hij is ook net nieuw. nee voor mij zelf gene anky hoofdstel dus
Ik vind zo'n Anky hoofdstel best mooi. Heb er ooit eens eentje in mijn handen gehad maar dit is alweer een heel tijdje geleden. Wel zonde dat ze zo klein vallen.
ik ben eigenlijk benieuwd hoe breed precies de neusriem is ? Zou een paard van 1,75 m. met een flink hoofd hem passen ? ik zit namelijk nogal over de maat te twijfelen