Pad of dekje?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iris_B

Re: Pad of dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 09:31

ik gebruik beide, maar persoonlijk vind ik pad fijner en ook iets mooier Knipoog

stermerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 09:35

Heb nu nog alleen dekjes maar mijn handen jeuken als ik al die mooie pads zie .Dus dat word weer geld uitgeven en de dekjes die ik heb maar even op zolder of zo ???

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 13:47

stermerrie schreef:
Heb nu nog alleen dekjes maar mijn handen jeuken als ik al die mooie pads zie .Dus dat word weer geld uitgeven en de dekjes die ik heb maar even op zolder of zo ???

haha jah erg he, ik kan me zelf ook zo super goed van weerhouden allerlei nieuw spul kopen.. niet dus Clown M'n pa word er zo langzamerhand gestoord van Bloos

Noppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 13:51

Ik heb ook beide, maar geef de voorkeur aan pads omdat ze beter zweet opnemen... Knipoog

Luf_Midnight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 22:13

ik heb dekjes en een anky pad, vind de dikkere dekjes het fijnst, scapa, RG, maar me gewone HH liggen ook prima.
wil binnekort een pk kopen maar dat is meer omdat ik dat knalroze echt super vind!

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-07 22:26

Luf_Midnight schreef:
ik heb dekjes en een anky pad, vind de dikkere dekjes het fijnst, scapa, RG, maar me gewone HH liggen ook prima.
wil binnekort een pk kopen maar dat is meer omdat ik dat knalroze echt super vind!

weet niet of je een ruitersportzaak in de buurt heb maar anders zou ik hem hier vandaan halen, scheelt behoorlijk kwa prijs : http://www.megahorseruitersport.nl/?pag ... y&cat_id=4

heb zelf de groene, hijs echt geweldig Haha!