Zadelmarkt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

pascale

Re: Zadelmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:35

hoi,ik zou idd liever een tweedehandse(merkzadel) kopen,als een goedkope nieuwe gr pascale

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 23:56

Gupjes schreef:
Ik ben ook opzoek naar een nieuw zadel voor mijn paard, en ook op zaderlmarkt gekeken, en ook een e-mail naar zadelmarkt zelf gestuurd waarom de zadels eigenlijk zo spot goedkoop zijn (want naar mijn weten kan een zadel van de kwaliteit wat zij zeggen zo geweldig goed te zijn, nooit zo belachelijk goedkoop zijn, sorry voor de slechte zinsopbouw), maar hun vertelden mij dat ze ze inkochten met enorme bergen tegelijk, zonder alle contactpersonen, dus vers van de pers, en daardoor de prijs toch lager ligt.. Nou zat ik me dus al een beetje af te vragen, waarom je bijvoorbeeld bij divoza voor een degelijk zadeltje 1000,- betaalt, en daar het duurste 350,- is? Ik denk dat ze iedereen gewoon een beetje in et ootje proberen te nemen, want als het zo is dat zij zeggen dat hs is, dan verdienen zij er dus helemaal niets aan?... Ik denk gewoon dat het zadels zijn met fabrieksfouten o.i.d. Heb er zelf geen ervaring mee, ik ben nog goed aan het rondkijken naar de zadels, want als ik de overstap van veelzijdig naar dressuur ga doen wil ik toch wel op en top op de hoogte zijn, en dan liever een tweedehansje... Ik denk dat je beter zadelmarkt aan de kant kan zetten, bij zoveel slechte reacties hierover, en dan geldt het motto hier voor mij : "Beter voorkomen dan genezen..."!

Heel veel succes.

Bij divoza kan je ook een zadel kopen van 300,-. Ze zeggen bij zadelmarkt ook dat t middeklasse zadels zijn en dat je voor dat geld geen stubbe oid moet verwachten.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 11:38

ik denk tog dat ik voor de nevada van barefoot ga die is tog ook wel heel erg mooi en ook goed voor het paard