Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yetse schreef:Dit is echt de laatste keer dat ik reageer op een Hulsebos topic. Ik reageer altijd serieus in topics en nou heb ik het idee dat ik niet serieus genomen word en daar baal ik goed van
Jodievanmij schreef:Ik wil voor het andere paardje een zadel erbij. Ik wil misschien nog eens een zadel wat wat zachter is maar ik wil niet dieper of opgesloten gaan zitten. Daar kan ik niet tegen en dan gaat mn paard stilstaan omdat de hulpen niet meer doorkomen. Ik wil dan ook een model dat wel zacht is maar je niet in een houding dwingt en dan kwamen spalding cadence en hulsbos ultimate 11 en D in de richting. Maar daarom twijfel ik nog hoor want dan zou ik het alleen doen omdat het zachter is dus moet het wel echt heel heel goed passen en geschikt zijn voor zowel mij als mn paard wil ik de overstap nemen. Ik heb ook een fijn kn gezien die dezelfde maten heeft als mijn huidige kn dus misshcien dat ik die ook wel koop en laat aanpassen. En anders zit ik nog over een Passier Grand Gilbert te denken omdat je daar je paard nog net iets beter bij aanvoelt dan bij een kn.
Yetse schreef:Dit is echt de laatste keer dat ik reageer op een Hulsebos topic. Ik reageer altijd serieus in topics en nou heb ik het idee dat ik niet serieus genomen word en daar baal ik goed van![]()
TS-er vraagt om ervaring; ik heb ervaring met Hulsebos EN HOE!!!
Meerdere topics zijn hierover geweest,de rug van mijn paard was bijna naar de kl**, doordat Hulsebos maar bleef volhouden dat het zadel goed pastte. Het is veel te klein aangemeten, mijn paard begon te kreupelen door gebruik van dit zadel. Ik heb ze erbij gehad en ze dachten dat het aan mijn paard lag. Nonsens! Het paard ging steeds slechter lopen door het zadel, Hulsebos wilde mijn zadel niet passend maken, ze bleven volhouden dat het goed paste! Het zadel knelde gigantisch op de schoft en helde sterk naar achteren. Hulsebos heeft het 1x opgevuld om te proberen of het zadel naar voren zou kantelen, het zadel knelde alleen maar meer. Overleg met Hulsebos was niet meer mogelijk, ze bleven volhouden.
Ten slotte ben ik maar naar Van Triest gegaan en die heeft de COMPLETE boom moeten aanpassen.
Nu loopt mijn paard goed, blessurevrij en werkt weer graag en daar draait het allemaal om.
Je betaalt 1600 euro voor het 'op maat gemaakte' zadel en wat krijg je ervoor? Een slecht passend zadel en een nogal asociale manier van communiceren. Probeer dan maar eens rustig te blijven.
#Ymke# schreef:philipoom schreef:
De rugproblemen had ie al en toen wilde wij een hulseboszadel dus eerst over de rugproblemen gehad en gevraagd wat zij er mee konden en dat hebben ze prima opgelost.
Juist, je bent een potentiele klant. Wacht maar tot je daadwerkelijk een hulseboszadel hebt gekocht en je paard krijgt dan rugproblemen.
noortje schreef:@libris bedoel je mij of..?
noortje schreef:Yetse schreef:Dit is echt de laatste keer dat ik reageer op een Hulsebos topic. Ik reageer altijd serieus in topics en nou heb ik het idee dat ik niet serieus genomen word en daar baal ik goed van![]()
TS-er vraagt om ervaring; ik heb ervaring met Hulsebos EN HOE!!!
Meerdere topics zijn hierover geweest,de rug van mijn paard was bijna naar de kl**, doordat Hulsebos maar bleef volhouden dat het zadel goed pastte. Het is veel te klein aangemeten, mijn paard begon te kreupelen door gebruik van dit zadel. Ik heb ze erbij gehad en ze dachten dat het aan mijn paard lag. Nonsens! Het paard ging steeds slechter lopen door het zadel, Hulsebos wilde mijn zadel niet passend maken, ze bleven volhouden dat het goed paste! Het zadel knelde gigantisch op de schoft en helde sterk naar achteren. Hulsebos heeft het 1x opgevuld om te proberen of het zadel naar voren zou kantelen, het zadel knelde alleen maar meer. Overleg met Hulsebos was niet meer mogelijk, ze bleven volhouden.
Ten slotte ben ik maar naar Van Triest gegaan en die heeft de COMPLETE boom moeten aanpassen.
Nu loopt mijn paard goed, blessurevrij en werkt weer graag en daar draait het allemaal om.
Je betaalt 1600 euro voor het 'op maat gemaakte' zadel en wat krijg je ervoor? Een slecht passend zadel en een nogal asociale manier van communiceren. Probeer dan maar eens rustig te blijven.
dit betekend dat de service bij jou niet goed is geweest, maar het betekend niet automatisch dat hulsebos zadels dan slecht zijn
drenthie schreef:
Mijn verhaal is vergelijkbaar met die van Yetse. Alleen bij mij is de boom scheef. Ik heb 3.5 jaar discussies met hun gehad en nooit hebben ze toegegeven dat het zadel slecht zou zijn. Lijkt mij dat als je al ruim 3 jaar telkens weer voor hetzelfde probleem moet komen dat je dan toch eens achter je oren gaat krabbelen. Ik heb er een andere zadelmaker bij gehaald die Hulsebos nog gebeld heeft over mijn zadel. Het enige wat ze konden zeggen was dat het onmogelijk was, want zij verkopen geen scheve bomen en als ik een probleem had moest ik ze maar bellen......
Van mij kunnen ze de boom in. Het is dat ik geen geld heb voor een nieuw zadel anders had ik de fik erin gestoken! Nu word er een nieuwe boom ingezet en volgende week woensdag word ie weer afgeleverd. Op deze manier is een zadel van 1500 euro ineens 2000 euro geworden en dan heb ik niet eens de keren berekend dat ik 70 euro moest betalen aan voorrij kosten en opvullen.
Wat mij betreft is en de service en de kwaliteit ronduit slecht. Ik kon er nog beter een zadelmarkt zadel opleggen!
noortje schreef:dan weet jij niet waar je het over hebt, heb je ooit 1 van die zadels losgehaalt. Nogmaals service is voor sommigen misschien minder maar de zadels zijn in de meeste gevalleng ewoon goed in orde
noortje schreef:dan weet jij niet waar je het over hebt, heb je ooit 1 van die zadels losgehaalt. Nogmaals service is voor sommigen misschien minder maar de zadels zijn in de meeste gevalleng ewoon goed in orde