Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rachelle302 schreef:ik ga ook even de advertentie zoeken
smurffie schreef:haha ik zou best willen alano maar ik heb niet zo veel geld meer .. dus alles voorschieten kan ik niet
alano schreef:smurffie schreef:haha ik zou best willen alano maar ik heb niet zo veel geld meer .. dus alles voorschieten kan ik niet
je moet ook nooit voor iemand die je niet kent voorschieten! maar die man moet ze toch eerst bestellen en dan duurt het 2 wkn??![]()
smurffie schreef:2 weken met verzenden naar koper??
smurffie schreef:2 weken met verzenden naar koper??
laartjuh schreef:ik heb mijn pad's voor 30 euro gekocht bij de divoza in arnhem waar ze nu al bijna een jaar 40% korting hebben.
ANky pads waren natuurlijk meteen weg
smurffie schreef:ben benieuwd of ik reactie krijger staat 25 euro incl verzenden ofwel dan zou hij voor 18,80 (geloof ik ) verkopen hoe laag moet de inkoop prijs dan wel niet zijn !
en het is in wassenaar .. die mensen zijn ONWIJS rijk (groot deed dan .. niet allemaal) dus dan ga je toch niet voor dat geld hoorik weet het allemaal niet .. zie wel op ik terug krijg .. zo ja dan neem ik er minimaal 1 mee
ik wil wel eens weten waar hij woont .. in welk deed van wassenaar .. als dat de wassenaarse weg is vertrouw ik het wel .. alleen maar villa's villa's en villa's daar