Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Samsie schreef:Bij mij op de manege gebruiken ze ook zadelbontjes!
Yvonnelind schreef:
Jij kan ook moeilijk anders zeggen natuurlijk aangezien er onder jouw onderschrift staat: "Horses and More... De importeur en leverancier van een select aantal Europese maatwerkzadels. Voor meer info mail naar horsesandmore@home.nl"
Marije1984 schreef:Dierenarts is nog geen zadelmaker he. Ik vindt dat je naar een goede zadelmaker moet gaan. Of je nu met of zonder bontje rijd. De boel moet gewoon goed zijn. Of je er nu wel of niet wat onder gooit.
Alrun__ schreef:Ik vind het niet echt bepaald mooi, bij hele donkere paarden KAN het mooi staan. maar meestal vind ik dat niet. Als je het echt doet dat het goed is voor de rug ja inderdaad daar is een gelpad goed voor. Als je daar het geld niet voor hebt? Ik weet niet hoe duur een bontje is.. Maar in iedergevaal als ik ze koop is het echt met een reden!
Melanie5 schreef:Als je zadel goed ligt, heb je al die onzin niet nodig. Moet je die dingen perse eronder doen, zou ik eerst eens grondig naar het zadel laten kijken.
Micha schreef:Alrun__ schreef:Ik vind het niet echt bepaald mooi, bij hele donkere paarden KAN het mooi staan. maar meestal vind ik dat niet. Als je het echt doet dat het goed is voor de rug ja inderdaad daar is een gelpad goed voor. Als je daar het geld niet voor hebt? Ik weet niet hoe duur een bontje is.. Maar in iedergevaal als ik ze koop is het echt met een reden!
Ja tijdelijk........ maar wat dacht je van een passend zadel ipv gelpad, want bontje of gelpad het blijven lapmiddelen die alleen tijdelijk een oplossing kunnen bieden.
Snoevie schreef:als je zadel goed past zonder bontje(zoals het hoort)dan maakt een bontje als je die er wel onder doet het zadel krapper.
dat wil je toch ook niet?
kimdepim schreef:Snoevie schreef:als je zadel goed past zonder bontje(zoals het hoort)dan maakt een bontje als je die er wel onder doet het zadel krapper.
dat wil je toch ook niet?
Nee hoor,
kimlinda schreef:ik rijd ook met bontje, omdat mijn pony vrij slank is en een hoge s hoft heeft vind ik dit beter ..