Foto van de Flash Green:
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Odetje92 schreef:@ happyjoyce: Ik dacht dat de Flash Green 'groener'. Wat dieper groen
happyjoyce schreef:Odetje92 schreef:@ happyjoyce: Ik dacht dat de Flash Green 'groener'. Wat dieper groen
Stond toch echt op het kaartje wat eraan hing Flash Green
Maar op de foto lijkt hij wel iets lichter dan dat hij in het echt is, misschien is dat het?
mriinaa schreef:Kunnen deze pads onder een vzh-zadel?
dierfysio schreef:ik heb antwoord van PK:
Beste Pauline,
Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent we hebben inderdaad nog meer kleuren.
Helaas heb ik geen foto’s voor je.
Als basis kleuren dit zijn de kleuren zwart wit grijs donkerblauw beige en taupe die blijven doorlopend in de collectie.
En eind Februari komen de nieuwe zomer kleuren in de winkel roze geel. Rood lichtblauw en beetje leggergroene kleur.
Mvg, marieke
we moeten dus gewoon nog even geduld hebben. ik vind dat 'roze' wel veelbelovend klinken
die kleurtjes waar we het hier over hebben, geldt dus voor: op=op.
aafje87 schreef:nou had belooft om bij de divoza(waar ik vandaag pas de tijd voor had om naar toe te gaan) als het mogelijk was foto's te maken, helaas, ze hadden op zoetermeer alleen de kleuren: zwart, donker blauw, oranje, wit en beige!
alicelover schreef:Iemand een idee waar ze de flashgreen nog verkopen?
Wil hem zo graag maar kan hem nergens vinden.
floor01 schreef:alicelover schreef:Iemand een idee waar ze de flashgreen nog verkopen?
Wil hem zo graag maar kan hem nergens vinden.
Mr. Ed Maastricht hebben ze er nog een heleboel! Misschien bij de Mr. Ed superstore ook nog...
rowo schreef:Ik vind die orange en creme-achtige echt super mooi. Hoeveel betaal je voor die Pads? En liggen ze goed onder het zadel?