Ik gebruik altijd peesbeschermers en strijklappen. Ik kan niet bandageren en ga niet zomaar wat prutsen omdat ik weet dat het erg slecht is voor de benen als ze verkeerd zitten.
Meestal bandageer ik rondom met of zonder lappen en springschoenen.Maar als ik minder tijd of zin heb dan heeft ze voor kappen & springschoenen en bandageer ik alleen achter.
Als de bak heeel nat is dan doe ik strijklappen en peeskappen om en rubberen springschoenen
Ik gebruik peesbeschermers omdat mijn pony's geen steun aan hun benen nodig hebben maar ik vind bescherming altijd wel zo veilig heb ook wel heel veel beenbeschermers Maar mijn instructrice rijd altijd met bandages omdat har paard een blessure heeft gehad en die heeft steun nodig.(is al wel weer over maar ze is bang dat ze er weer last van krijgt.)
Bij springen gebruik ik altijd peesbeschermers maar bij dressuur soms helemaal niks of anders toch bandages weet niet precies waarom, het staat beter bij mn dekje, rood dekje en rode bandages
Peesjes. Bandages, ik heb ook niet echt ervaring met ze om te doen, heb wel één paar bandages maar toch! Ben bang dat ik het dan misschien verkeerd doe, en dan gaat dat ten koste van het paard dus peesjes zijn veel makkelijker ook om aan te bregen vind ik
Met dressuur rijd ik vaak met bandages, omdat ze zichzelf nog weleens een beetje aantikt. Met springen rijd ik met peeskappen en strijklappen, puur voor de bescherming. En ik rijd ook weleens zonder beenbescherming.
aan de voorbenen de 3-in-1 beschermers. Achter bandages, omdat strijklappen niet hoog genoeg zijn. En op stal stalbandages. Dit op aanraden van de da. Krijgt asociale stalbenen, en met bandages voorkom ik dit.