ik heb er een airoform singel van thorowgood bij en brede beugels en kiefferbeugelriemen
ik vind het het een heerlijk zadel
echt een aanrader

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:
Ben er erg tevrede over. Als je paard nog groeit en breder wordt kun je er voor twee tientjes een bredere boom in laten zetten.
Lappie_Lap schreef:Allemaal toppie dus! Maar die beugelriemen die ik erbij heb gekregenDat zijn niet van die riemen waarover de anderen het hierboven hebben gehad ... ik vind ze er tenminste niet anders uitzien als een beugelriem die 'normaal' vast moet. Maar ik heb er één of andere kunststoffen riemen bij gekregen ... met de cijfers vd gaatjes en de lengte vd riem er wit opgeverfd (lekker opvallend
)
Maar het ergste is nog dat die dingen zoooooo ongelooflijk stug zijn! ... als je ze een gaatje langer/korter wilt maken moet je er vrijwel met je volle gewicht aanhangen om die dingen wat te kunnen bewegen .. met als gevolg dat je paard dan bijna om dondert![]()
En het vervelendste is dat ik geen idee heb hoe je die dingen soepeler kunt maken. Kan er moeilijk wat vet of olie op doen.
Misschien toch maar m'n leren beugelriemen erbij pakken, gaat het verlengen/verkorten wat makkelijk ... dat moet ik nl. best wel vaak doen.
Maar, de beugelriemen/singels ed. die je erbij krijgt is toch per ruitersportzaak anders.