Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ursy schreef:Lunawijffie schreef:Die van mij is nog niet voorbij gekomen....ik rijd me verzorgfries met een Ainsley Vanguard dressuurzadel.
Past goed, zit goed...perfect!!
Ik heb deze ook uitgeprobeerd, fijn zadel, lag erg goed op mijn paard! Helaas was het zadel iets te breed voor mij, ik vond wel dat ik erg veel contact had met mijn paard!
Jodievanmij schreef:Ik kan niet tegen een diepe zit en een diepe zit vind ik ook niet nodig.
Daarom heb ik op mijn paard een KN symphony normale zit en normale wrongen.
Perfect dus. Het zadel past goed op het paard en je wordt tenminste niet in zn houding gedrukt waarin je paard gaat staken omdat jij niet meer meegaat met je paard.
Lunawijffie schreef:Te breed?? Jij smal mensje??
Ik vind em best smal...stalgenootje heeft een kieffer en die LIJKT een bredere zitting te hebben. Maar misschien is dat gezichtsbedrog...
Gulpje schreef:Jodievanmij schreef:Ik kan niet tegen een diepe zit en een diepe zit vind ik ook niet nodig.
Daarom heb ik op mijn paard een KN symphony normale zit en normale wrongen.
Perfect dus. Het zadel past goed op het paard en je wordt tenminste niet in zn houding gedrukt waarin je paard gaat staken omdat jij niet meer meegaat met je paard.
waarschijnlijk lees ik het niet goed, maar heeft je laatste zin te maken met een diepe zit?