Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suusje92 schreef:Nou ik vidn ankypads maar avge dingen ze zijn ent als die andere pads alleen wat slechter:) Ik vidn dat je zo'n br met dikke vulling of bont eronder meot nemen helpt ook:D en doe dan groen of blauw bij je pony stata ook mooi;)
Snoevie schreef:Dat klopt.ik heb 2 Anky's,en het verschilt wel per paard hoe hij blijft zitten onder het zadel
Le_onie schreef:als ze zó erg op de schoft schuren, wat de meeste ook bij mijn pony doen, kun je daar niet wat tegen doen? als je netjes kan naaien misschien een stukje "schoft" uit het dekje halen, maar dat is zonde, maar wel beter voor de schoft? of vaseline op de schoft smeren.. dat glijd beter, dat heb ik ook gedaan bij mijn pony..is een idee..?
Ludora schreef:Ik vindt het gewoon rot dingen. Ik werd er zo moe van dat ik 2 nieuwe voor 30 euro samen verkocht heb.
Ik zie ze ook bij niemand goed liggen. Overal trekken ze op de schoft !! Het is wel een super kwaliteit, kleur blijft mooi en neemt goed het zweet op. Met het model is 3x niets !!
missblue schreef:Ik heb er één, maar heb hem nog niet getest..Maar ik denk dat als je het voldoende naar voor legt en in de kamer trekt dat het wel blijft liggen?