Probleem met wassen dekje, tips?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margee

Re: Probleem met wassen dekje, tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 15:45

Naaltje schreef:
weet ik veel hoe zo'n machien werkt Clown haha Tong uitsteken t klonk best logisch toen ze het als argument aandroeg Tong uitsteken
nog een argument van d'r was ''dat gaat naar 1 kant van de trommel, en dan gaat heel de machine uit balans'' ?? Sigaar ??

Dan moet je moeder die wasmachine eens openschroeven (optillen mag ook). Dan ziet ze dat er iets heel zwaars onderin ligt en dat is nu juist om de "balans" er in te houden. Of rent ze altijd achter het stuiterende en wassende ding aan???? Ze gaat er ook zeker op zitten met centrifugeren!!!???? Clown
Inhoud van een wasmachine is altijd droog aangegeven, anders moet je alles eerst natmaken, wegen en er dan pas instoppen.......

Reggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 17:23

het lijkt me dat als er op het wasvoorschrift staat dat het gewassen gan worden in de machiene, dat het ook wel kan..

Ik heb wel eens een dekje gewassen dat er veel zwaarder uit kwam als ie er in ging, maar de was machiene werkt nog steeds prima!

xZolox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 22:43

Charos schreef:
Ik gooi mn dekjes altijd gewoon in de wasmachine op 30 graden en dan kort programma. Blijven allemaal heel netjes.

Ik ook Ja

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 11:40

Margee schreef:
Naaltje schreef:
weet ik veel hoe zo'n machien werkt Clown haha Tong uitsteken t klonk best logisch toen ze het als argument aandroeg Tong uitsteken
nog een argument van d'r was ''dat gaat naar 1 kant van de trommel, en dan gaat heel de machine uit balans'' ?? Sigaar ??

Dan moet je moeder die wasmachine eens openschroeven (optillen mag ook). Dan ziet ze dat er iets heel zwaars onderin ligt en dat is nu juist om de "balans" er in te houden. Of rent ze altijd achter het stuiterende en wassende ding aan???? Ze gaat er ook zeker op zitten met centrifugeren!!!???? Clown
Inhoud van een wasmachine is altijd droog aangegeven, anders moet je alles eerst natmaken, wegen en er dan pas instoppen.......

pff, sorry maar dit werkt op m'n verbeelding.. Tong uitsteken

ze is niet om te praten vrees ik... en het ergste, dat dekje wat ik met de hand gewassen heb is nog steeds niet helemaal droog... ''zie je wel dat dat dekje veel te zwaar en teveel werk is voor dat wasmachien? hij is na ruim een halve week nog niet droog''... Dromen

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 11:45

dekje alleen erin en het knopje half water gebruiken eventueel als je moeder denkt dat hij te zwaar wordt,ik heb het nooit gehad en was soms wel 3 dekjes tegelijk!