Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiSSy schreef:ik ken ook wel mensen van 100 kilo die nog met gemak en zonder een schuivend zadel op stijgen terwijl hij nog niet is aangesingeld...
een zadel wat goed past schuift ook niet als er 100 kilo aanhangt
Snoevie schreef:om een boom te breken moet je wel erg zwaar zijn denk ik?
slank ben ik helemaal niet,maar ik heb op vele zadels gereden en dit nog nooit meegemaakt
Snoevie schreef:oke,maar wat adviseren jullie dan voor iemand die geen 1000 euro kan neertellen voor een kwalitatief goed zadel?
Snoevie schreef:en waarom alleen goedkope zadels ontleden,ik wil weleens een duur merk ontleed zien,haha
Bitch schreef:Snoevie schreef:en waarom alleen goedkope zadels ontleden,ik wil weleens een duur merk ontleed zien,haha
Toevallig is dat afgelopen vrijdag gedaan door Harnassmaker en mij, maar ik moet nog even het topic maken. Het gaat hier om een Zaldi en een Kieffer.
Komt er zsm aan!
Bitch schreef:Snoevie schreef:en waarom alleen goedkope zadels ontleden,ik wil weleens een duur merk ontleed zien,haha
Toevallig is dat afgelopen vrijdag gedaan door Harnassmaker en mij, maar ik moet nog even het topic maken. Het gaat hier om een Zaldi en een Kieffer.
Komt er zsm aan!
Bitch schreef:El_Beauty schreef:Nou ik heb een nieuw goedkoop zadel gekocht van 170 euro van een zadelmarkt en moet je eerlijk zeggen zie geen verschil met het kwaliteit van een duur zadel van de 350 euro of meer..
Het zit hetzelfde en het rijd hetzelfde niks meer of minder aan..
Duurdere dingen hoeven niet altijd betere kwaliteit te hebben kijk maar naar het t.v programma "kassa" daar komen ook goedkopere dingen vaker op 1 dan de duurde dingen dus nee beetje onzin dus..
zie net dit topic van je... ligt goed he, je zadel
Komt er zsm aan!
Komt er zsm aan!
Snoevie schreef:niemand wil toch perse kiezen tussen twee goedkope merken?dat is nergens gezegd hoor,het was alleen een vraag namens mijn nichtje,en toevallig ging het om een IR zadel en een ZM zadel