Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:hihihi en titels met bit en vastpakken ook![]()
maar ehh, even terugkomen op mijn bericht van zonet...
heb je die gelezen lonnie?
Citaat:jup had hem gelezen, wilde idd ook nog reageren, maar moet zoveel typen. Paard krijgt juist helemaal geen krachtvoer omdat ze al zo druk is. (loopt ook de hele dag i de wei waar ze aan het rennen is, zou je toch zeggen dat ze niet meer zo (extreem) voorwaarts is met rijden
ellepel schreef:Citaat:jup had hem gelezen, wilde idd ook nog reageren, maar moet zoveel typen. Paard krijgt juist helemaal geen krachtvoer omdat ze al zo druk is. (loopt ook de hele dag i de wei waar ze aan het rennen is, zou je toch zeggen dat ze niet meer zo (extreem) voorwaarts is met rijden
je hebt een merrie??even andere vraag...
hoe is ze tijdens de hengstigheid??
lonnie schreef:Daarom moet je dus nu weer herhalen wat je in het begin haar geleerd hebt.probleem is dus dat ze dat alles kende (basisomgangsregels zeg maar), julie gaan ervan uit dat dat niet zo is, maar ze lijkt ineens gewoon niet meer te willen doen wat ze altijd heeft gedaan zonder dat daar eige aanleiding of oorzaak voor aan te wijzen is
Rieja schreef:puberteit bij paarden lijkt me een beetje een antropomorfe gedachte. .
RodeoStez schreef:Rieja schreef:puberteit bij paarden lijkt me een beetje een antropomorfe gedachte. .
Wat voor gedachte!?
Citaat:dan is ze nog drukker , ze is sowiezo ook echt lomp (fjordeigen) maar denk je dat het aan de hengstigheid zou kunenn liggen dan?