nu ga ik me er maar ook weer eens mee bemoeien
Citaat:
Ook vind ik niet dat penny jullie (rachel en zillah) der paarden afkraakt want we hebben het er vaak genoeg over gehad, er zijn wel feiten die ze heeft verteld bijvoorbeeld dan Bianca mijn instructrice rachel geen les wilde geven door manier van rijden en dat de bak waar umi in gereden word te zwaar is, maar aan de andere kant heeft penny wel weer geregeld voor rachel dat ze in de bak bij marjet mocht rijden met miran en umi.
Dat vind ik wel weer, teminste wat Zillah allemaal verteld heeft!!. Maarja zolang ik weet dat ik op de goeie weg ben trek ik me er niks van aan ik heb er ook zat verstand van! heb 2 jaar opleiding paardenhouderij gevolgd en heb allerlei boeken gelezen en dus al een aantal jaar eigen paarden, en een jong paard ingereden.M'n instructrice weet heus wel wat ze zegt en die vind dat het goed gaat. Ik wil ook niet eens les van Bianca maar daar gaan we het maar niet over hebben, heb nu aardige buren
heb zo ook m'n verhalen over bianca..maarja daar ga ik het nu niet over hebben in dit topic. En dan nog Bianca weet niet hoe ik nu rijd, de laatste paar jaren ben ik dressuurmatig aan t rijden, in hun tijd sprongen we alleen maar en reden we buiten. Nu ben ik al veel ouder en heb inmiddels meer ervaring opgedaan. Les van Bianca zou ik zowizo niet willen, hebben we ook nooit gevraagd...
En die zware bak...ik kan moeilijk zeggen dat Simon een andere bak aan moet gaan leggen. Wegen over dat doe ik niet in de winter met een jong paard dus ik moet het er maar mee doen. Dat ie zwaar is weet ik zelf ook wel, een paard kan best wel wat hebben. Eerst rustig aan opgebouwd en nu kan Umi er makkelijk 40min in.