op de foto vond ik ze afgrijselijk Maar in het echt vond ik de blauwe met name heel mooi, Volgens mij staat hij wel leuk op Yvke Maar ik vind het wel een beetje 'overdone' Anderszijds... Voor die 17 euro.. Dat is geen geld voor een dekje.. En ik vind de kleur van die blauwe dus helemaal tof..
Als ik weer eens geld teveel heb ga ik er wel 1 bestellen denk ik ^^
Ik heb een zwart paard en het blauwe dekje met bijpassende bandages en het staat wel echt SUPERMOOI!! Maar na 1 keer rijden is hij al heel erg versleten
Ziet er heel leuk en mooi uit, maar net als wat anderen zeggen het ziet er ook glad uit. En het is niet handig als je zadel wegglijd tijdens het rijden.. Ik weet niet of het gewoon het uiterlijk is van het dek of dat het echt glad is?
op de foto vond ik ze afgrijselijk Maar in het echt vond ik de blauwe met name heel mooi,
Haha, bij mij is het net andersom. Ik vond op de foto die blauwe nog wel meevallen maar heb ze vandaag in het echt gezien en ze zijn alledrie totaal niet mijn smaak.
Ik vind ze zelf niet mooi. Maar in principe maakt het niet uit als het dekje glad is, want als het zadel gewoon goed ligt, kan het dekje ook niet schuiven.
Inderdaad had het dekje na een week gebruiken kleine plekjes aan de zijkant. Inmiddels is het al 4 keer gewassen en het ziet er prima uit. De plekjes zijn ook niet groter geworden.
Tsja smaken verschillen mijn dochter vindt ze vreselijk,andere mensen prachtig,ze hebben in iedergeval wel aantrekkingskracht iedereen kijkt er altijd naar ook al vinden ze ze lelijk of niet