Was nog aan het typen 
ehm Unamie volgt een bepaald zadel-evangelie, waarbij 1 zadelmaker heilig is, en zal niets ongebruikt laten om andere zadelmakers af te branden, en met dezelfde zinnen neer te halen.
oa dat ze van die ( en die is een willekeurige zadelmaker en niet altijd dezelfde) al zoveel klachten heeft gehoord.
orsini schreef:alane natuurlijk is dit maar een kant van het verhaal en de betreffende zadelmaker heeft al duidelijk laten weten aan mij dat hij het er niet mee eens is, maar dit is wel zoals het in mijn ogen is gegaan.
Ik zeg ook niet dat jij zit te liegen, maar een verhaal kan meerdere waarheden hebben zonder dat 1 van de partijen 'liegt'.
Dat een zadelmaker het oneens is met jou kijk, als leek, of met de visie van bijv. DA als leek op het gebied van zadelpassen, vind ik niet zo heel vreemd.
orsini schreef:Ik ben naar deze zadelmaker gegaan op aanraden van de betreffende DA by the way, omdat zijj vond dat er iets aan mijn zadel moest gebeuren. Natuurlijk dat ik dan verwacht dat alles goed verloopt, een DA erwijst niet zomaar. Maar toen ik dus een tijd later met het verstelde zadel terugkwam bij de DA was deze er helemaal niet over te spreken.
mijn DA bemoeit zich niet met mijn zadelmaker, is ook zijn zadelmaker 
Ik had onlangs ook een zadel die niet 100 % lag op ons jonge paard, zadelamer erbij later DA erbij, speciaal dek onder het zadel, peerd medicijnen.. nu 6 weken later past zadel perfect.
orsini schreef:Er is dus NOOIT van tevoren gezegd door iemand dat de zadelmaker een prutser is.
Tevens hebben MEERDERE mensen onafhankelijk van elkaar dezelfde conclusies getrokken toen ze het zadel zagen met mijn paard.
Soms heeft iets een reden, als een zadelmaker een zadel zo opvult dat je over 2 maand weer moet is het niet goed.
Met het woord prutser te gebruiken bedoelde ik er niet mee dat JIJ hem/haar op voorhand a een prutser vond, maar zo wordt hij nu wel neergezet, door dit eenzijdige verhaal.
Heb je geen mail of briefwisseling met hem gehad? Dan zet zijn en jouw antwoord hier neer, mischien dat dan duidelijk wordt en er een 2-zijdig verhaal neergezet wordt, zodat een ieder zelf een mening kan vormen.
orsini schreef:Natuurlijk is het beter om met iedereen om de tafel te gaan zitten, maarja probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen met de hektiek van tegenwoordig, iedereen heeft haast, en ik moest mijn paard weer gaan rijden en had dus geen tijd om maanden voor een overleg te wachtten, ik moest gewoon een goed liggend zadel hebben.
waarom maanden van overleg?
laat DA de zadelmaker in kwestie bellen, mischien kunnen ze wat van elkaar leren, werpt het een andere blik op de zaak, en wordt het mischien beter op gelost dan nu....